piątek, 10 stycznia 2014

Zakupy,zakupy,zakupy

Uwielbiam robić zakupy na poprawę humoru.
A o to co kupiłam:
Oczywiście nie mogłam przejść obok sklepu ze świeczkami  Yankee Candel


 Sicilian Lemon - jeszcze go nie paliłam,ale już wiem po tym  jak go powąchałam ,że jest to delikatny i świeży zapach cytryny.Chyba polubię go tak samo jak Bahama Breeze,który pachnie grejpfrutem  i jest taki egzotyczny.6 zł.


Slted Caramel - Rozkoszuj się aromatycznym zapachem wyrazistej mieszanki palonego brązowego cukru oraz delikatnej wanilii. Całość kompozycji została oprószona nutą czystej soli morskiej, która w połączeniu ze słodyczą dostarcza niesamowitych doznań zapachowych. 6 zł. Zapach mnie wręcz oczarował i chyba zacznę się poważnie zastanawiać nad kupnem świeczki :) 


Zapach miesiąca styczeń 4,50zł Pink Drago Fruit -Kolorowy, intrygujący i słodki jak Smoczy owoc, najnowszy zapach Yankee Candle będzie najlepszym wspomnieniem lata. Daj się ponieść tropikalnej nucie, która ułatwi relaks i pozytywnie wpłynie na wszystkie zmysły. Nie tęsknij już dłużej do lata i urlopu, urzeczywistnij go już teraz we własnym domu!

Drugi zapach miesiąca 4,50 zł-Pink Sands- Wakacje na egzotycznej wyspie, na której królują różowe piaski a ocean jest tak błękitny jak niebo. Unosi się tam niepowtarzalny zapach owoców cytrusowych, najpiękniejszych słodkich kwiatów oraz lekko pikantnej wanilii. Zapach wykonany z naturalnych ekstraktów i olejków eterycznych pozwoli ci się zrelaksować i odprężyć.



A robiąc zakupy spożywcze  w Biedronce, kupiłam sobie kwiatka by w moim mieszkaniu nie tylko ładnie pachniało,a by dobrze też wyglądało.Nie mam niestety ręki do kwiatów, chyba,że do kaktusów ale mam nadzieję,że mi wyrośnie. Jedna cebulka w szklanym wazonie kosztowała mnie 3,99 zł.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz