niedziela, 19 stycznia 2014

Nivea Creme Classic

Siemanko,
Dzisiaj przychodzę do was z czymś co wszyscy dobrze znają i każdy pewnie nie jeden raz już go używał, a mi On nie jeden raz pomógł, a nie boję się użyć słowa uratował mnie. Oczywiście mówię o kremie Nivea Classic, który jest dostępny wszędzie chyba. W blogosferze jest teraz pełno o ulubieńcach minionego roku jak dla mnie ten krem jest ulubieńcem mojego całego życia :-)

Wiem powiecie,że strata czasu jest robienie tak kultowego i uniwersalnego produktu, bo i tak wszyscy o nim wszystko dobrze wiedzą. Ja jednak muszę mieć w swoim blogu o nim choć małą notkę.:)



Ceny są również tak samo jak i wielkość.
Dlaczego tak go po kochałam. Pracuję w miejscu, gdzie powietrze jest strasznie suche, paruje olej i gorąca  para wodna a temperatura w zimie dochodzi do około 30 stopni C.Latem to się nawet nie będę wypowiadała. W pracy nigdy nie miałam czasu się napić i jedynym sposobem na zwilżenie ust było ciągłe oblizywanie ich, wiem oczywiście co to niesie ze sobą,ale i tak nigdy nie mogę się powstrzymać. Przez to oczywiście wargi mi się non stop pierzchły, a nad nimi miałam zaczerwieniona skórę, gdzie gdy jak mi się ona regenerowała to wielkimi płatami potem mi odchodziła.Przez co nie mogłam sobie ust pomalować na jakiś fajny kolor, bo bardzo nie estetycznie to wyglądało. Nie mogło mi się to w ogóle wygoić. Stosowałam  chyba wszystko krem,pomadki, wazelinę i maseczki i nic nie pomagało.Dodam,że pomadki Nivea też używałam,ale bez skutków.W końcu gdy pojechałam na święta do domu tam go użyłam, gdyż moja kochana mama zawsze ma go na półce.I to było jak Boskie objawienie w ciągu dwóch dni mi się wygoiło, a w domu leczyłam to tygodniami.Teraz moje postanowienie noworoczne zawsze mieć, go na swojej półce kosmetycznej:)

Krem do twarzy i ciała. Sprawia, że Twoja skóra staje się świeża, gładka i zadbana. Zawiera wyjątkowy składnik - Eucerit - który nawilża skórę i regeneruje jej warstwę lipidową. Nivea Creme nie zawiera środków konserwujących, dzięki czemu pielęgnuje w naturalny sposób.
Doskonale nadaje się do codziennej pielęgnacji.Choć konsystencja jest dość gęsta to dobrze się rozprowadza i na zimę idealnie się nadaje.
Klasyk.
Nawilża skórę i koi drobne ranki,zaczerwienienia,obtarcia,po depilacji nóg i pach niezastąpiony !
Krem nie podrażnia bo nie zawiera parabenów. Koi i nie zapycha,ładny pudrowy zapach.Zawiera parafinę co nie wszystkim się podoba.Jak dla mnie IDEAŁ!!!

A wy jakie macie swoje ideały jeśli chodzi o kremy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz