poniedziałek, 13 stycznia 2014

Kallos- Latte-maska do włosów

Kallos- Latte - Maska do włosów z proteinami Mleka





Jest to moje już drugie opakowanie .Pierwszy raz zauważyłam tę  maskę w drogerii Hebe. Wzięłam ją zachęcona zapachem i ceną. Kosztowała niewiele, bo około 4,99a 275 ml .Teraz też ja kupiłam za taką cenę.
Opis jest nie po Polsku,ale na wierz nakrętki jest naklejona naklejka z opisem:



Przechodząc do obserwacji maski ->

Konsystencja jest dość gęsta, ale łatwa w aplikacji, trochę przypomina budyń albo kisiel.
Zapach ma przyjemny, słodkawy, lekko kawowo-mleczny. Nie wyczuwam w nim chemii.
Niestety zapach  nie utrzymuje się na włosach zbyt długo. Zaraz po zmyciu prawie znika.
Nakłada się szybko i bezproblemowo na włosy, nie trzeba dużej ilości. 
Ps. zauważyłam, że niezależnie czy nałożę większą ilość czy mniejszą, to nie powoduje to przetłuszczania, a moje włosy niemiłosiernie się przetłuszczają, więc jestem szczęśliwa,że ona ich dodatkowo nie obciąża i nie przetłuszcza.
Moje włosy są nawilżone i odżywione

Podsumowując dlaczego warto ją kupić: ma bardzo niską cenę, przyjemnie pachnie choć szkoda,że zapach nie utrzymuje się na włosach, nie trzeba trzymać godziny,żeby zobaczyć efekt bo starczy parę minut.Odpowiednia konsystencja sprawia,że maska nie ścieka z włosów i rąk,gdy ją aplikujemy.
Działa bardzo dobrze: włosy są po niej miękkie i gładkie. Nie trzeba wyrywać pół włosów podczas ich  rozczesywania, bo odzywka sprawia,że się one nie plączą między sobą. Łatwo się układają nie trzeba ciężkiego sprzętu w postaci prostownic by je okiełznać.Włosy po wyschnięciu są lśniące i nie puszą się.
Najważniejsze nie przetłuszcza i nie obciąża,bardzo wydajna i duża pojemnościowo bo ma 275 ml,gdzie większość masek ma 200 ml.

Maska mi  się spodobała, dobrze wpływa na moje włosy i to jest najważniejsze. Możliwe, że to tylko doraźne działanie, ale mi odpowiada.

Jeśli ktoś nie jest pewny, to i tak nic nie straci kupując ją za poniżej niż 5zł. 

Prawdopodobnie, spróbuję również innych masek kallosa - ta jest moją pierwszą od Kallosa, ale druga z proteinami Mleka

1 komentarz:

  1. Super maska do włosów też ją polecam i czekam na recenzję innych kosmetyków tej firmy, bo z chęcią bym też coś jeszcze wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń