poniedziałek, 6 stycznia 2014

MIYO mini drops

MIYO mini drops



MIYO mini drops Excelleent shine i great colours nr 130 
Lakier do paznokci dostępy w bogatej gamie kolorystycznej. Zapewnia nasycony kolor oraz wysoki połysk. 
 Kupiłam go za około 5 zł pojemność mniej więcej 7-8 ml. Niestety zdarł mi się napis.

Mają piękne kolory i przyjemny pędzelek, który ułatwia precyzyjna aplikację. Nawet całkiem szybko schnie może to nie jest tzw. 60 seconds. Lakiery maja piękny połysk. Do pełnego krycia starczają mi 2 warstwy, choć przy tym kolorze jedna warstwa też całkiem nieźle wygląda. Niestety po pierwszej warstwie zostaję takie jakby smugi, prześwity i muszę nałożyć drugą warstwę. U niektórych paznokci mam trochę nierówna płytkę i jeśli się jej przyjrzę z bliska po pomalowaniu to nadal widzę te nierówność, ale z daleka wogóle tego nie widać. Przy wielu firmach mam tak,że lakier wypływ mi poza płytkę paznokcia z tym jest inaczej utrzymuje mi się w ryzach, ma całkiem spoko konsystencje.Utrzymuje się przez dobre kilka dni na paznokciu, nie odpryskuje i nie ściera się po nałożeniu top coat-u lub utwardzacza mogę go nosić dobre 5 dni. Choć ja rzadko tak długo mam pomalowane paznokcie, ze względu, iż nie mogę mieć pomalowanych paznokci w pracy.Pod lakier nakładam odżywkę lub bezbarwny lakier dlatego też nie zauważyłam by mi zabarwił płytkę. Nie miałam innych kolorków, ale z chęcią przetestuję inne barwy. I jak tylko natrafię na nie na jakimś stoisku to kupię sobie te zapachowe jestem ciekawa jak pachną i jak długo się utrzymuje ich woń. Oczywiście ich recenzję tez znajdziecie na moim blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz