niedziela, 10 stycznia 2016

Mediwax krem do rąk

Witam, wszystkich po tak długiej przerwie.Miałam problemy ostatnio z odzyskaniem swojego loginu i hasła do bloga dlatego mnie tak długo nie było,ale już wróciłam i od razu zabieram się do działania.

Na początku życzę wszystkim i każdemu z osobna Szczęśliwego Nowego Roku.

Teraz przejdę do sedna a mianowicie chodzi mi o MEDIWAX a krem do rąk.


MEDiWAX jest to emulsja do pielęgnacji wrażliwej,suchej i zniszczonej skóry rąk. Polecany dla personelu medycznego i osób, które z przyczyn zawodowych często myją i dezynfekują ręce lub mają częsty kontakt ze środkami czystości a więc m.in. kosmetyczki,fryzjerzy,sprzątaczki.

Emulsja zawiera kwas hialuronowy,elastynę kolagen, wosk pszczeli oraz kompleks witamin C,E,F oraz naturalne olejki nawilżające które naturalnie pielęgnują i wygładzają skórę rąk,pobudzające z oleju kokosowego pestek moreli i cytryny
MEDiWAX łatwo się rozprowadza,szybko się wchłania i regeneruję skórę rąk.

Występuje w kilku pojemnościach zaczynając od pojemności 75 ml w wersji do torebki gdzie koszt to granica 5 do 8 zł, 360 ml koszt około 14 zł i wersja którą ja posiadam 500 ml cena między 15 a 20 zł w zależności o miejsca gdzie go kupimy. Ja kupiłam go w hurtowni Beauty Flo w Warszawie.To jest już moje drugi opakowanie pierwsze kupiłam przez internet na allegro.

Moja opinia: Emulsja jest bardzo wydajna i przy takiej pojemności starcza na bardzo długo a i jeszcze ta cena. Jest to jedyny krem,który pomógł na moją przesuszoną skórę,dodatkowo dzięki swoim składnikom aktywnym świetnie nawilża.Olejki zawarte w emulsji dodatkowo tworzą ochronną warstwę,która zapobiega utracie wody z naskórka.W porównaniu z innymi kremami ten spisuje się rewelacyjnie.Za standardowy krem w drogerii o poj. 100 ml trzeba by zapłacić ok. 5-10 zł w zależności od firmy więc można sobie łatwo przeliczyć.Ja go sobie odlałam do mniejszego opakowania po innym kremie.Tak mam małą wersję do torebki.


Jak dla mnie jest to nr.1 wśród kremów do rąk. Serdecznie go Polecam.

Ktoś go stosował ? A wy jaki krem do rąk polecacie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz