wtorek, 19 stycznia 2016

Loreal Volum Million Lashes Extra Black


Hej dzisiaj,krótka recenzja tuszu do rzęs Loreal Volium Million Lashes Extra Black

Na wstępie powiem,że nie wiem dlaczego wszyscy się tak zachwycają tym tuszem jak dla mnie nic specjalnego może tylko szczoteczka jest fajna.




Co pisze producent:

Dla amatorek głębokiego i tajemniczego spojrzenia L`Oreal Paris stworzył maskarę Volume Million Lashes Extra Black. Tusz precyzyjnie pokrywa rzęsy od nasady po końce, nadając im ekstremalną objętość i długość. 
Zawarte w mascarze extra czarne pigmenty nadają rzęsom nasycony odcień intensywnej czerni. Dzięki specjalnej szczoteczce "milionizer" rzęsy nie sklejają się, są idealnie rozdzielone, oraz wydają się gęstsze i dłuższe. Mascara świetnie nadaje się na wieczorne wyjścia, randki, bankiety - okazje, kiedy chcemy wyglądać super efektownie.
Ekstra czarne pigmenty, efekt objętości miliona rzęs.
Idealna aplikacja bez zbędnego obciążania rzęs:
- Szczoteczka "milionizer" - niezwykle gęsta, elastomerowa szczoteczka dla efektu miliona rzęs. Wszystkie rzęsy są natychmiast rozdzielone, a ich objętość widocznie zwiększona.
- Precyzyjny dozownik - optymalna ilość tuszu, bez nadmiaru, bez grudek, dla zapewnienia ekstraobjętości rzęs.

Cena: 50zł / 9ml



Moja opinia:
Tusz dzięki swojej szczoteczce świetnie rozdziela rzęsy i ich przy tym nie skleja a do tego dzięki niej pokryte są nawet najmniejsze włoski. Rzęsy są czarne jak przy innych tuszach nie widzę jakiejś większej różnicy porównując go z innymi tuszami  jak dla mnie nie ma tu nic z  efektu extra black. Na szczęście rzęsy są wydłużone i pogrubione.Niestety tez minusikiem jest to,że po całym dniu czyli u mnie 8 godzin w pracy kruszy mi się pod oczami,może nie mam jakiegoś wielkiego efektu pandy pod oczami,ale patyczek kosmetyczny musi pójść w ruch.No i niestety ta cena 50-60 zł to trochę dużo.Spodziewałam się czegoś więcej po tym tuszu na szczęście kupiłam go na promocji -49 % w Rossmanie więc dałam za niego chyba 32 zł. Znam lepsze tusze w niższych cenach.Zapewne już do niego nie wrócę,ale pewnie spróbuję innych z tej firmy.
Chętnie poznam wasze opinie na jego temat piszcie w komentarzach!!!

2 komentarze:

  1. bardzo przydatny blog, ciekawe produkty, profesjonalne recenzje ale fajnie by było jakbyś jeszcze pokazywała efekty "przed i po" stosowaniu kosmetyku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podpowiedz wezme je do serca tylko niewiem czy moj aparat to dobrze ukarze ale postaram sie wstawic jutro jakies fotki.

      Usuń