piątek, 15 stycznia 2016

Medispirant - coś dla osób,którym standardowe antyperspiranty nie pomagają

Witajcie ponownie jak w temacie przychodzę do was z postem o produkcie,który mi pomógł na problemy z nadmierną potliwością.

Medispirant


Jest to antyperspirant w formie roll-onu.
Pojemność 50 ml to koszt ok. 25 zł.Dostępny głównie w aptekach.


Skład:
Aqua, Aluminium Chlorochydrate, Glycerin, Aluminium Lactate, Methylpropanediol, Phenoxyethanol/Ethylhexylglycerin, Hydroxyethylcellulose, Citric Acid/ Silver Citrate, Allantoin.

Od producenta:

Medispirant to profesjonalny antyperspirant skierowany do osób, dla których tradycyjne preparaty przeciw poceniu okazały się niewystarczające. Blokuje problem pocenia nawet do 7 dni. Dzięki wysokiej zawartości chlorku glinu oraz związków srebra całkowicie zabezpiecza przed niepożądanym wydzielaniem potu. Aby uniknąć ewentualnych podrażnień skład preparatu wzbogacony został o allantoinę, która działa łagodząco i wygładzająco. Nie zawiera alkoholu ani substancji zapachowych, dzięki czemu może być stosowany zarówno przez kobiety jak i mężczyzn, bez konieczności rezygnacji z używania wody toaletowej, czy perfum.


Sposób użycia:
Medispirant przeznaczony jest wyłącznie do użytku zewnętrznego. Preparat należy używać na noc, przed pójściem spać poprzez naniesienie na czystą i osuszoną skórę w miejscach nadmiernego wydzielania potu. Pozostawać do całkowitego wyschnięcia. Rano umyć skórę wodą z mydłem. Nie nakładać preparatu ponownie.

W początkowej fazie stosowania, tj. przez pierwsze 2-5 dni, należy używać preparatu codziennie, aż do osiągnięcia zadowalającego efektu. Następnie używać 1-2 razy w tygodniu, lub zgodnie z potrzebą.

Nie należy używać Medispirantu na uszkodzoną i podrażnioną skórę. Nie stosować w ciągu 48 godzin po goleniu. Aby uniknąć podrażnień, następnego dnia po użyciu produktu nie zaleca się stosowania w miejscu aplikacji innych antyperspirantów i dezodorantów.
Przeznaczony wyłącznie dla osób dorosłych.


Moja opinia: Produkt z całą pewnością działa!!!!!!!!!Pomógł mi,miałam ogromne problemy z poceniem się zwykłe antyperspiranty przestały mi już pomagać.Z początku nie doczytałam ulotki z opakowania i zgoliłam sobie włoski pod pachami a potem nałożyłam produkt i niestety to był ogromny błąd bo dostałam malutkich swędzących krostek . Jednak szybko zniknęły,ale musiałam trochę go sobie usunąć chusteczką .A teraz w  końcu nie mam plam na ubraniach  ani po pocie ani po antyperspirantach. Używałam go przez 5 dni tak jak w opisie a teraz tylko dla podtrzymania działania raz na tydzień, teraz mogę w ogóle nic nie stosować tylko jakieś zapachowe dezodoranty .Produkt rewelacja.POLECAM!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz