wtorek, 7 października 2014

Ulubieńcy Września 2014r.

Witajcie,dzisiaj przychodzę z krótkim postem na temat moich ulubieńców ostatniego miesiąca.Nie będzie tutaj dużo rzeczy. Od razu powiem,że pierwsza rzecz to kosmetyk, do którego będę powracała bo nie wyobrażam sobie bez niej życia już. Jest to

ODŻYWKA DO WŁOSÓW DOVE OXYGEN & MOISTURE




Odżywka Dove Oxygen & Moisture przeznaczona jest dla włosów cienkich, delikatnych, pozbawionych lekkości. 
Odżywka ma lekką formułę, która delikatnie wygładza włosy bez obciążania. Zawiera składnik nawilżający i technologię Oxyfusion, czyli lekkie składniki pielęgnujące połączone atomami tlenu, dzięki którym nawilża i pielęgnuje włosy przy każdym myciu, delikatnie je wygładzając.

Moje włosy są po niej niesamowicie nawilżone i nie są obciążone.Włosy są po niej wygładzone a zarazem sprężyste no  i oczywiście uniesione już od nasady .Włosy dzięki niej bardzo łatwo się rozczesują. Opakowanie produktu jest rewelacyjne - bardzo wygodne w użyciu i miłe dla oka.
Jak dla mnie numer 1 wśród odżywek do włosów.

Na kolejny produkt natknęłam się przypadkowo będąc na zakupach w Realu.Jest to Krem pod oczy i na powieki z Ziaja



Naturalny odżywczy krem pod oczy i na powieki 




W moim wieku nie wymagam dużo od takich kosmetyków wystarczy mi tylko,że dobrze nawilża moją skórę pod oczami i redukuje oznaki zmęczenia.I to mi ten krem w 100% zapewnia.



Ostatnio zaczęłam sobie często robić hennę brwi bo udało mi się w miarę wyhodować nowe włoski i muszę je troszkę przyciemnić,ale nie na czarno jak to robi większość osób nawet te,które nie mają czarnych włosów.Ja postawiłam na ciemny brąz firmy Delia i powiem,że to był strzał w dziesiątkę.Kolor idealnie do mnie pasuje .


Henna 



Henna  utrzymuje się jakieś 1-2 tygodnie w zależności co  robię z brwiami.Ja używam henny w kremie(żelowa).Na opakowaniu jest napisane,że starcza na około 15 aplikacji jak na razie użyłam ją 5 razy więc jeszcze na jakieś 5 na pewno mi starczy.Cena to około chyba 5-10zł nie pamiętam dokładnie .



W opakowaniu znajdziemy aktywator 3%,krem koloryzujący i aplikator z grzebykiem.
Polecam naprawdę świetna sprawa .


A wy jakich macie ulubieńców?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz