środa, 8 stycznia 2014

Balsam do paznokci 2x5

Balsam do paznokci 2x5 Herba Studio

Kupiłam  go w Naturze za 12 zł za 4,5 g.Słyszałam,że można go kupić bądź zamówić w aptece.
Kosmetyk naturalny, przeznaczony do pielęgnacji paznokci.
Działanie:
- wzmacnia giętkie, łamliwe, rozdwajające się paznokcie,
- stymuluje wzrost silnych paznokci,
- odżywia paznokcie zniszczone i przywraca im połysk,
- wygładza skórki otaczające paznokcie,
-rozjaśnia przebarwienia na paznokciach,
-
Wskazania:
- paznokcie giętkie, łamliwe, rozdwajające się,
- paznokcie wysuszone, matowe,
- paznokcie zniszczone przez stosowanie zmywacza i lakieru,
- skórki uszkodzone przez manicure.


Balsam wcierać w płytki paznokci szczególnie u nasady i otaczający je naskórek.

Składniki aktywne:
 Wosk pszczeli, ekstrakt z kopru , skrzypu i ostropestu, olej rycynowy, oliwa, D-pantenol, aminokwasy keratyny, witamina C, witamina E,   ß-karoten.

Opakowanie jest dość małe, i osobą z dłuższymi paznokciami może być trudno wydostać produkt z pojemniczka, dlatego proponuję paznokciem pod wadzić odrobinę paznokciem i dopiero wcierać. Konsystencja jest dość gęsta i zbita, ale wystarczy przyłożyć opuszek palca do produktu przytrzymać chwil,aż ciepło naszego palca rozpuści trochę produktu  by można nałożyć na skórki czy całość paznokcia, w zależności od potrzeby. Ja używam na skórki a na paznokcie stosuje manicure Japoński.Ja nie jestem zbyt systematyczna, ale gdy jadę do pracy mam dużo czasu by go wcierać, a tak naprawdę starczą 2-3 minuty na to.

Używa, ktoś jeszcze tego balsamu co o nim sądzicie?
Ja z dostępnością w waszych miejscach zamieszkania?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz