wtorek, 21 stycznia 2014

Nagoya


Nagoya -krem do twarzy różany



A CH. Arkadia na stoisku olejków arganowych za 100 ml zapłaciłam 9,99 zł,
Wyprodukowany w Maroku przez Laboratories Azbane krem nawilżający. Stworzony na bazie aktywnych składników nawilżających i dodatków bogatych w prowitaminę B5, daje efekt głębokiego nawilżenia skóry.
Walory kremu podnosi zawarty w nim olejek różany. Ekstrakt ten to kolejny z unikalnych i drogocennych skarbów Maroka, bowiem wyprodukowanie kilograma olejku pochłania 3 tony płatków róży! Ma on działanie wygładzające skórę, odświeża ją, nadaje blask i elastyczność, łagodzi podrażnienia.
Wspomaga i odbudowuje naturalne właściwości ochronne skóry, ożywia jej ukrwienie, regeneruje kwaśny płaszcz ochronny skóry. Zapach działa kojąco i stymulująco. Krem różany odżywia i rozjaśnia skórę oraz zwiększa jej elastyczność.

Nagoya- krem do twarzy z olejkiem arganowym



Ten używałam z rok temu i dostałam go w podziękowaniu od kolegi za to,że w pracy wzięłam jego zmianę.
Pojemność 100 ml również cena 10 zł może na allegro można go znaleźć taniej.Delikatny krem nawilżający, stworzony na bazie aktywnych składników nawilżających i dodatków bogatych w prowitaminę B5. Krem na bazie czystego oleju arganowego, dzięki wysokiej zawartości wit. E i F, a także kwasów oleinowych omega-9 oraz linolowych omega-6 głęboko i skutecznie nawilża skórę, przyspiesza naturalną odbudowę komórek, regeneruje i zauważalnie poprawia napięcie skóry.
Posiada działanie antyoksydacyjne i przeciwrodnikowe. Argan ma wysokie właściwości przeciwstarzeniowe, reguluje gospodarkę hydrolipidową, zapobiega, zmniejsza i hamuje oznaki zmęczenia i starzenia się skóry. Krem arganowy oparty na oleju arganowym wzmacnia skórę i chroni przed działaniem wolnych rodników, pobudza skórę do odnowy, rewitalizujące ją i odżywia, przeciwdziała podrażnieniom.

Jak dla mnie oba kremy są dość ciężkie, wiec ja polecam je dla skóry suchej i normalnej. Moja  jest niestety tłusta i naczynkowa, więc najczęściej używam go zimą w niewielkich ilościach ponieważ świetnie nawilża on skórę i zabezpiecza ją przed mrozami. Idealny również dla suchej i spierzchniętej skóry rąk.Mimo iż ma ciężką konsystencje szybko się wchłania i kremy te są niesamowicie wydajne jedno opakowanie starcza na całą zimę. Dużym minusem jest to,że w składzie na wysokiej pozycji znajduje się parafina.
Mimo iż konsystencja jest niby gęsta to się świetnie rozsmarowuje na twarzy , jest tłusty ale nie pozostawia filmu lepkiego na twarzy. Ja często stosuję pod podkład. Powiem szczerze,że nie boje się używać tych kremów pod oczy bo ładnie nawilża skórę wokół nich.Nie roluje się i wygładza i bardzo przyjemnie pachnie ten różany bo arganowy nie pamiętam dobrze,ale chyba nie śmierdział:).

Kto używa tych lub innych z tej serii a może ktoś z was używa balsamów lub innych produktów i może mi coś polecić chętnie wypróbuję na ta mroźną pogodę jaka jest teraz za oknem?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz