niedziela, 26 stycznia 2014

Badgequo, Technic, High Lights (Rozświetlacz do twarzy)

Badgequo, Technic, High Lights (Rozświetlacz do twarzy)


Rozświetlacz zakupiony na jednej z aukcji internetowych koszt w granicy 8-15 zł.Pojemność to 12 ml.



Płynny rozświetlacz do twarzy, ust i policzków w kolorze bardzo jasnego, perłowego różu. Zaopatrzony w pędzelek, bardzo dobrze się rozprowadza i jest niesamowicie wydajny. Nie posiada brokatowych drobinek. 
Można go stosować na kilka sposobów:
- zmieszać z kremem lub podkładem,
- zaaplikować na krem lub podkład akcentując jedynie poszczególne partie twarzy.



Świetny rozświetlacz.
Wcześniej używałam rozświetlaczy w kamieniu bo trochę bałam się używac tych w płynie. To mój pierwszy kremowy i od razu strzał w 10.Nie chciałam kupować jakiegoś drogiego więc skusiłam się na ten bo jak by się okazało,że te w kremie mi nie przypadną do gustu to nie szkoda mi będzie go komuś oddać.
Pozostawia  on idealną, gładką taflę bez drobinek, brokatu. Skóra dzięki niemu wygląda na zdrową, odświeżoną i  wypoczętą. Dobrze się rozprowadza mimo iż ma trochę gęstawą konsystencję i najważniejsze nie ściera podkładu. Jest niesamowicie wydajny  wystarczy mała plamka i uzyskujemy efekt ładnego rozświetlenia.Rozświetlacz dobrze współgra z kolorytem skóry, sprawiając, że wygląda ona świeżo, zdrowo i promiennie.Pozwala na idealne wymodelowanie i podkreślenie wybranych partii twarzy.
Idealny zarówno na specjalne okazje jak i na co dzień. 



Efekt naturalny, trochę jak z photoshopa. Nie rzuca się w oczy, że mamy na twarzy rozświetlacz, bo nie widać żadnych drobinek i wygląda jakby skóra sama z siebie miała piękny glow.
Jest to zamiennik rozświetlacza  high beam Benefitu, który kosztuje około 100zł.

Rozświetlacz jest w szklanej, przezroczystej butelce, która jest dość mocna bo upadła mi parę razy ze stolika i nic się nie stało jej.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz