piątek, 24 stycznia 2014

Sensique -Cukrowy 2 - fazowy peeling do rąk drobnoziarnisty o zapachu czekolady


2-fazowy drobnoziarnisty peeling cukrowy do rąk Sensique o zapachu czekolady delikatnie złuszcza zrogowaciały naskórek odsłaniając młode warstwy skóry. Kompleks pielęgnacyjno  ochronny na bazie olejków ze słodkich migdałów i prawdziwego bogatego w składniki odżywcze masła kakaowego  oraz witaminy E zapewnia optymalną pielęgnację i ochronę przywracając dłoniom miękkość i gładkość. . Polecany zwłaszcza do skóry dojrzałej, przesuszonej i zniszczonej działaniem detergentów. 

Skład: Sucrose, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Cyclopentasiloxane, Isopropyl Myristate, Butyrospermum Parkii Butter, Retinol, Citrus Sinesis (Orange) Oil, CI 47000, Parfum.

Cena: 11 zł / 100ml


Swój zakupiłam  w Drogerii Natura za 100 ml zapłaciłam 10 zł.

Zacznę od tego, że peeling jest bardzo wydajny. Ja stosowałam go raz w tygodniu i starczył mi na parę miesięcy. Ma bardzo fajną butelkę i zamknięcie, przez co nie ma opcji, żeby wylała się jego zawartość. Podoba mi się również jego zapach czekoladowy był odrobinkę chemiczny, ale dla mnie przyjemny i faktycznie czekoladowy Przed aplikacją trzeba było się trochę namachać, aby uzyskać jednolitą konsystencję produktu. Potem już tylko otworzyć buteleczkę i hop na dłonie. 
Ja stosowałam go na mokro podczas kąpieli
NA MOKRO - najpierw zwilżałam dłonie ciepłą wodą i nakładałam na nie peeling. Pod wpływem wilgoci kryształki cukru powoli się rozpuszczają, przez co kosmetyk łagodniej peelinguje skórę dłoni. 
Ja uwielbiam ostre ścieranie i dlatego zawsze dodawałam do niego jeszcze trochę cukru bo mi się wydawało,że jakoś mało go tam jest.Dłonie zawsze będą wygładzone, nawilżone oraz otulone przyjemną warstewką zapobiegającą utracie wilgoci .Ogólnie polecam za to,ze jest tani i wydajny.Z dostępnością może być różnie bo widziałam go tylko w Drogerii Natura a ona nie jest tak rozpowszechniona jak Rossman. Ma bardzo przyjemny zapach.Skóra rąk po zastosowaniu jest idealnie wygładzona,nawilżona i otulona ochronną warstwą .


Szczerze polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz