poniedziałek, 20 stycznia 2014

Toniki-po co tak naprawdę są?

Siemanko moi kochani,
Chciałam wam opowiedzieć dzisiaj troszkę o Tonikach- po co one tak naprawdę są ? Przy okazji opowiem o toniku,którego ja używam.

Toniki


Tonik ma bardzo szerokie zastosowanie. Orzeźwia i oczyszcza cerę, usuwa nadmiar tłuszczu, zanieczyszczeń fizjologicznych i resztki makijażu. Pomaga zmniejszyć widoczność porów na twarzy, redukuje pojawianie się zmarszczek. Zapewnia dodatkową ochronę cery przed dymem papierosowym, smogiem i wszelkimi toksynami. Przez stymulację przepływu krwi na twarzy napina skórę, nadając jej świeży wygląd.
Jednak najważniejszą funkcją toniku jest przywracanie odpowiedniego poziomu pH skóry.pH naszej skóry jest często zmieniane przez produkty, którymi oczyszczamy i zmywamy makijaż. Dzięki tonizowaniu przywracamy funkcje obronne skóry. Staje się ona odświeżona i odzyskuje blask.Dzięki kwaśnemu odczynowi powierzchnia skóry broni się przed zasiedlaniem przez patologiczne grzyby i bakterie, których obecność mogłaby spowodować zachwianie naturalnej równowagi mikrobiologicznej powierzchni naskórka, a przez to schorzenia dermatologiczne.
Do wyboru mamy mnóstwo przeróżnych toników - nawilżające, odświeżające, witaminowe, matujące, przeciwstarzeniowe... Wybierz ten, który najlepiej odpowiada potrzebom twojej skóry.

Ja wybrałam Tonik do cery naczynkowej z Ziaja
Kupiony w Drogerii Natura za 200 ml dałam 8 zł.
Bezalkoholowy tonik odświeżający przeznaczony do każdego rodzaju cery z rozszerzonymi i pękającymi naczynkami krwionośnymi.
Działanie:
- dokładnie oczyszcza i tonizuje skórę,
- zmniejsza skłonność naczynek krwionośnych do pękania,
- skutecznie łagodzi podrażnienia naskórka,
- przygotowuje skórę do dalszej pielęgnacji wzmacniającej.
Polecany do każdego rodzaju cery z rozszerzonymi naczynkami.

Skład: Aqua (Water), Glycerin, Panthenol, Butylene Glycol, Tilia Cordata Wood Extract, Cupressus Sempervirens Seed Extract, Aesculus Hippocastanum (Horse Chestnut) Seed Extract, Lecithin, PPG-26-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragrance), Butylphenyl Methylpropional, Citric Acid. (23.11.2013)

Mam cerę tłustą, alergiczną, wrażliwą oraz skłonności do podrażnień i pieczenia, pęknięte naczynka tylko przy nosie. Kupiłam ten tonik z myślą o łagodnym oczyszczaniu twarzy po umyciu. Bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Bardzo zwrócił moją uwagę ekstrakt z lipy, który był wysoko w składzie. Zapach toniku jest bardzo delikatny, roślinny. Opakowanie ma prosty design, i jest poręcznie. Jest wydajny- wystarczy mała ilość i możemy przetrzeć całą twarz. Szybko wchłania się w skórę, nie pozostawia lepkiej warstwy, i ładnie ją łagodzi. Naczynka się nie powiększyły, więc myślę, że naprawdę działa. Ten tonik zachęcił mnie na tyle, że bardzo intryguje mnie cała seria PhytoAktiv. Uważam że jest to jeden z lepszych toników do skóry wrażliwej oraz naczynkowej lub zaczerwienień. Podczas przetarcia oczu nie szczypały mnie i nie powodował podrażnień, wysypu pryszczy lub alergii. Nie wysusza i nie zapycha.
Produkt jest łatwo dostępny i za niska cenę.Polecam:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz