poniedziałek, 6 stycznia 2014

Ulubieńcy z AVON-u

Ulubieńcy Avon-u

Nie będę się za bardzo rozpisywała na temat każdego produktu, będzie krótko,zwięźle i na temat.To zaczynamy.

Do moich ulubieńców należą żele pod prysznic z serii Avon senses
Żele mają różną wielkość 250ml,500ml. Kosztują około 5-10 złotych zależy na jaka promocję się natrafi. Są bardzo wydajne i mają obłędne zapachy. Na chwilę obecną zamówiłam sobie nowy zapach Winter Cocoon. o zapachu sandałowca i wanilii. Wszystkie żele dobrze się pienią i pozostawiają na skórze delikatny i pachnący film.Moim zdaniem jak za taką cenę są naprawdę dobre.

Kolejne w kolejce ulubieńców stoją płyny do kąpieli z serii Bubbel Bath Bain Mousse.

Oczywiście zapachy i pojemność są różne 500ml i 1000 ml koszt od 9 do chyba 20 złotych  nie pamiętam dokładnie ceny tych większych.Ja używałam najczęściej tych dwóch z obrazka tj. bez i magnolia. Zapachy są tak intensywne i trwałe, że czasami wydaje mi się iż wącham żywe kwiaty.Płyn się bardzo dobrze pieni, a zapach w łazience unosi się przez dłuższy czas po kąpieli.Jest bardzo wydajny dzięki czemu starcza na dłuższy czas.

Do moich ulubionych cieni z Avon-u jest paleta  8 cieni.
Są dobrze na pigmentowane i pasują, każdej osobie maja bardzo naturalne kolory.Ja najczęściej używam drugiego od lewej na zdjęciu wyszedł on na szary a tak na prawdę jest srebrny. Niestety ja mam tłusta cerę bez bazy żadne cienie mi się długo nie trzymają i rolują w załamaniach powiek. Trzeci cień jest   jasny beżowy który po nałożeniu i lekkim roztarciu opalizuje na różowo. Czasami używam go do rozświetlenia kości policzkowych i podkreślenia łuku brwi.Koszt około 25-30 złotych.

Wspomniałam już o bazie pod cieni na chwile obecną używam bazy również z avonu kosztowała po promocji 8 złotych.

Jest kremowej konsystencji i dobrze się rozprowadza. Wystarczy bardzo niewielka ilość by pokryć całą powiekę. Cienie nie nikną po 2 godzinach mogą utrzymać się nawet cały dzień. Nie rolują się  w załamaniach powieki. Jest barwy ciepłego delikatnego beżu.

Do ulubionych tuszy do rzęs mogę zaliczyć dwa tusze z Avon-u. Pierwszy to super extend extreme mascara
Cena regularna to 35 złotych ja kupiłam go chyba za 19,99złza 7 ml. Tusz dający spektakularny efekt wydłużenia rzęs. Posiada szczoteczkę z dwoma warstwami elastycznych włosków, mających za zadanie rozdzielić rzęsy i najnowszą formułę z magnetycznymi mikro włoskami, które dają efekt profesjonalnego przedłużenia rzęs. Nie zasycha szybko i przez cały czas dobrze maluję i długo wytrzymuje. Idealnie pogrubia rzęsy dzięki krótkim włoskom zawartym w tuszu  i nadaje głęboka czerń, a rzęsy się nie sklejają.

Drugim ulubieńcem jest nowość tusz do rzęs mega effect mascara
Za 9 ml w cenie regularnej zapłacimy 45 złotych ja zapłaciłam 25 złotych.Pierwsza panoramiczna szczoteczka, która dopasowuje się do naturalnego kształtu rzęs. Ergonomiczna zginana rączka zapewnia łatwą aplikację. Ultraczarne silikonowe pigmenty dają efekt megaintensywnej czerni. Mimo, iż na szczoteczkę nabiera się spora warstwa tuszu nie skleja rzęs i po dokładnym rozczesaniu nadaje im intensywna czerń. Polecam !!

Do ostatnich ulubieńców należą maseczki z serii Planet Spa


Za 75 ml po promocji możemy zapłacić za nie już 9,99zł. Są różnego rodzaju ja używałam  wszystkich i są świetne zielona oliwkowa Maseczka przywraca skórze odpowiednie nawilżenie, doskonale odświeża i koi, nadaje gładkość i miękkość. . Maseczka błotna z minerałami z Morza Martwego to bogata maska o kremowej konsystencji głęboko penetruje pory, by usunąć wszelkie zanieczyszczenia oraz suche, martwe komórki naskórka. Wyrównuje koloryt, wygładza i pomaga pozbyć się toksyn. Dzięki niej cera jest zdrowa, jędrna i pełna blasku. Maseczka z glinką z Tureckiej łaźni termalnej Maska bardzo ładnie pachnie, nie wysusza skory. Wyśle ze coś tam ja oczyszcza, oczywiście nie jest to efekt porównywany do mikrodermabrazji itp, ale to właśnie maska.
Bardzo ją lubię, szybko wysycha i nie ma problemow z jej zmyciem, polecam!Maseczka głęboko oczyszczająca pory Tajski Kwiat Lotosu .Pielęgnacyjne skarby z Dalekiego Wschodu. Wyciąg z kwiatu lotosu cudownie pielęgnuje i chroni skórę, sprawia, że jest ona gładka i miękka w dotyku, a także neutralizuje wolne rodniki. Natomiast egzotyczne mleczko kokosowe ma doskonałe właściwości odżywcze, nawilżające i regenerujące.Maseczka z Greckiego Morza -Odświeża , oczyszcza, przywraca skórze równowagę, zmniejsza widoczność porów.Więc jak widzicie każdy znajdzie coś dla siebie. Gorąco polecam!!!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz