poniedziałek, 24 marca 2014

Relax i odprężenie dzięki lawendzi

Cześć nie było mnie przez parę dni  dlatego przychodzę do Was z szybkim postem na temat produktów,które pomagają mi się odprężyć podczas kapieli. Ja bym mogła godzinami siedzieć w wannie  i się odprężać bo jak dla mnie nie ma nic lepszego dla odprężenia i niż ciepła kąpiel. Do tego lubię sobie zapalić wosk w kominku.

Polecam trzy zapachy z nutą lawendy:

Lemon Lavender - połączenie lawendy i i cytryny daje bardzo świeży , kojący i odprężajacy zapach.



Lavender spa z serii simply home ja znalazłam ten zapach na allegro

oraz French Lavender


A teraz czego używam do kapieli:


 Ostatnio miałam problemy z zasypianiem dlatego postawiłam na zapach lawendy ponieważ słyszałam,że zapach lawendy łagodzi stres, zmniejsza napięcie mięśniowe i zapewnia spokojny sen i będąc ostatnio w Biedronce kupiłam żel pod prysznic Lawendowy  Oceania i sól do kapieli lawendową be beauty.


Relaksująca sól do kąpieli Be Beauty Spa Lawenda pochodzi z naturalnych złóż soli kamiennej, bogatej w mikro i makro elementy, które są cennymi składnikami pielęgnującymi skórę. Sól została wzbogacona ekstraktem z lawendy, który znany jest ze swoich właściwości relaksujących i anty stresowych, znakomicie odpręża, koi zmysły i wycisza. Po długim wyczerpującym dniu kąpiel z dodatkiem soli lawendowej może stać się chwilą prawdziwego relaksu.

TUTAJ znajdziecie moja opinię na temat soli do kapieli z biedronki

Dostępny w Biedronce za 500 ml zapłaciłam coś koło 3zł. 
Duża przezroczysta tuba pozwala nam kontrolować stan naszego żelu dzięki czemu wiemy kiedy mamy biec do Biedronki po kolejny żel.
Konsystencja nie jest gęsta,ale nie jest też zbyt wodnista dzięki czemu starcza nam na dłużej  choć przez to,że używam go zamiennie z płynem do kapieli pewnie starczy mi na trochę krócej ale za taką cenę mogę sobie na to pozwolić.
Od żeli za taką cenę nie wymagam dużo przede wszystkim ma myć i pienić się.Ten sobie z tym świetnie radzi a ponadto nie uczula i nie wysusza skóry. Na ciele nie utrzymuje się za długo,ale gdy od razu po kąpieli kładę się do łóżka spać czuję go na sobie jeszcze troszkę.Z pewnością go jeszcze kupię i polecam go też Wam!


A wy co polecacie Lawendowego ??????

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz