niedziela, 16 marca 2014

Coś do włosów

Cześć, moje kochane dzisiaj przychodzę do was z recenzją moich ostatnich nabytków do pielęgnacji włosów.
By nie przedłużać przejdę do rzeczy :

Na pierwszy ogień recenzji pójdzie szampon pokrzywowy do włosów przetłuszczających się 






 Szampon Familijny Pokrzywowy:
- zawiera ekstrakt z pokrzywy, który poprawia ukrwienie skóry głowy oraz wzmacnia cebulki włosowe
- zawiera kompleks witamin A, E, NNKT (F), B
- testowany dermatologicznie

Sposób użycia:
Szampon nanieść na mokre włosy. Masować do uzyskania piany. Dokładnie spłukać, w razie potrzeby czynność powtórzyć.

Pojemność 1 litr kupiony w Simple za 6,99zł.
pH neutralne dla skóry


 Moja opinia:
Szampon posiada już na drugim miejscu SLS,które mi jakoś specjalnie nie przeszkadzają,bo dzięki nim szampon bardzo dobrze się pieni i dobrze oczyszcza włosy. Używam go już od 2 tygodni i powiem,że początki były ciężkie. Włosy na początku były szorstkie i sianowate , kołtuniły się niemiłosiernie przez co nie dały się rozczesać.Butelka  jest bardzo duża i nie poręczna i ma duży otwór przez co za dużo wylatuje szamponu,który ma bardzo rzadka konsystencję. Raz gdy się myłam i miałam mokre ręce pudelka mi się za bardzo przechyliła i wypadła ze śliskich rąk i niestety spora ilość szamponu mi się wylała do wanny z wodą. Butelka jest przezroczysta co umożliwia nam kontrolę produktu i widzimy ile nam go jeszcze pozostało.Mimo stosowania włosy i tak mi się przetłuszczają choć chyba trochę mniej


Dalej będzie o odżywcze wzmacniającej do włosów Rzepa z Joanny


Odzywka naprawdę nie obciąża włosów, do zapachu rzepy (a ta odżywka go posiada) jestem przyzwyczajona więc ani trochę mi nie przeszkadza. Po analizie składu, wyczytałam alkohol DENAT- który jak wiadomo wysusza włosy.Odżywka jest mało wydajna, rzadka, szybko jej ubywa z opakowania.Niestety odzywka nie ogranicza wypadania włosów, a czy są wzmocnione to trudno mi powiedzieć bo mi non stop wypadają w gigantycznych ilościach i gdyby były wzmocnione to pewnie by nie wypadały,. Jak dla  mnie to jest zwykła odżywka, nie powoduje cudów .Odżywka nie obciąża włosów, a dzięki niej włosy są miłe w dotyku.Jest łatwo dostepna w hipermarketach koszt około 5 zł pojemność 200 ml.Ja ją kupiłam w Simple.Nie zawiera parabenów a włosy po niej ładnie lśnią.

A może wy mi coś skutecznego polecicie do włosów wypadających i przetłuszczających?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz