wtorek, 4 marca 2014

Zepter - Swisso Logical

Witam was moje drogie. Czy słyszeliście o firmie Zepter?Ja słyszałam tylko o jej produktach do wyposażenia domu: garnki,roboty czy blendery. A nie tak dawno,gdzieś na jakimś blogu czy stronce natknęłam się na wypróbowanie ich kosmetyków.Wystarczyło podać dane do wysyłki i poczta dostawaliśmy ich próbki. Pamiętam,że miałam w tedy jakieś problemy z wysłaniem formularza i korzystałam z kilku adresów e-mail,bo się draństwo nie chciało wysłać. I ku mojemu zdziwieniu przyszły do mnie aż 4 listy od nich z próbkami. W każdym lisice były po 4 próbki różnych kosmetyków tak więc dostałam aż 16 próbek.
A są to próbki Swisso Logical .Kosmetyki z wyższej półki zapobiegające starzeniu się skóry.


1.Hydro - lifting serum

Próbka zawiera 1,5 ml x 4 daje mi 6ml produktu.Oryginalne opakowanie zawiera 200 ml i kosztuje 221zł.Czyli wychodzi, że 1 m kosztuje 1,10zł to moje próbki kosztują 6,60zł.

Opis producenta:
Zawiera czysty kwas hialuronowy.Zapewnia głębokie nawilżenie ,zwiększa produkcję i stymuluje syntezę kolagenu.Poprawia stan napiętej i zmęczonej skóry : zwiększa elastyczność i jędrność skóry oraz redukuje drobne linie i zmarszczki.Nie zawiera parabenów i jest hipoalergiczny


2.Hydro -regenerating cream

Próbka zawiera 2ml razy 4 daje 8 ml. Normalna wersja zawiera 50 ml i kosztuje 221 zł. Wiec 1ml kosztuje 4,42 zł to moje próbki 17,68zł.
Opis producenta w katalogu sprzedażowym:
Intensywna kuracja regeneracyjna i rewitalizująca dla napiętej i zmęczonej skóry.Wypełnia zmarszczki od wewnątrz oraz przywraca skórze jędrność. Intensywnie nawilża i przywraca skórze naturalną energię.Wzmacnia naturalne mechanizmy obronne skóry.Nie zawiera parabenów i jest hipoalergiczny.

3. Hydro-cellular eye cream

 Próbka zawiera 1,5 ml razy 4 daje mi 6ml.Duża wersja zawiera 15 ml i kosztuje 176 zł. Toteż 1 ml kosztuje 11,73 zł.Koszt moich próbek to70 zł.
Opis
Bogaty krem rewitaliyujco - ujędrniająco-liftingujący. Intensywnie regeneruje i wygładza skórę. Zwiększa produkcję i stymuluje syntezę kolagenu.Zapobiega powstawaniu cieni pod oczami. Neutralizuje mikronapięcia skóry. Nie zawiera parabenów i jest hipoalergiczny.

4.Hydro - lifting cream

 Próbka zawiera 2 ml razy 4 mam 8ml kremu.Duże opakowanie zawiera 30 ml i kosztuje 176zł. Dlatego 1ml kosztuje 5,86 zł razy moje 8ml daje mi 46,93 zł.
Opis:
Rozświetla i ujędrnia skórę, działa antyoksydacujnie . Zapewnia silne działanie przeciwstarzeniowe. Stymuluje syntezę kolagenu w głębszych warstwach naskórka . Zwiększa produkcję kolagenu.Zapewnia silne działanie antyoksydacyjne. Nie zawiera parabenów i jest hipoalergiczny.


Podsumowując dostałam łącznie 28 ml próbek o łącznej wartości 141,21 zł i to całkowicie za darmo.Są to kosmetyki szwajcarskie .
Cóż mogę powiedzieć o tych produktach? 


Hydro-cellular eye cream-Krem jest doskonały tak jak obiecuje producent,efekt jest wręcz natychmiastowy. Moja skóra w okolicach oczu jest odżywiona i zregenerowana . Należy podkreślić,że krem bardzo szybko się wchłania i ma fajną ,przyjemną konsystencję.Skóra pod oczami jest bardzo delikatna i dlatgo staram się jak najkrócej wklepywać krem pod oczy i nie wmasowywuję,gdzyż mogę ją przez to zabardzo rozciagnąć.Idealnie sprawdza się pod makijaż ponieważ pieknie rozświetla okolice oczu. Wadą najwiękzą jest jego cena,zresztą jak i prawie wszystkich kosmetyków Swisso Logical.
Jednak posiadając ich kartę członkowską mamy upust -30%.I po rabacie wychodzi jakies 50 zł mniej i jesli są osoby,które moga wydać trochę więcej pieniążków na kremy pod oczy to radzę właśnie założyć sobie kartę .
Pomyślicie,że co ja tam mogę wiedzieć w moim wieku o procesach starzeniowych,ale pamiętajcie kobieta już od 20 roku życia powinna używać kremów przeciwzmarszczkowych,a nawet i wcześniej taj jak robią to Koreanki czy Japonki spójrzcie na te piękne kobiety niektóre z nich to nawet od 10 roku życia używają takich kremów bo idą w myśl zasady lepiej zapobiegać niż zwalczać i dlatego dbajmy o to już od 20 roku życia.Pamiętajcie skóra w okół oczu zawsze pierwsza zdradzi nam w jakim jesteśmy wieku i jak dobrz się konserwujemy. 
Opisałam wam odczucia tylko jednego produktu,gdyż pozostałe jeszcze muszę potestować,ale jak tylko bedzie coś ulegało zmianie będę pozostałę opisywała równiez w tym poście tyle,że będę go aktualizowała.
A może,któraś z was otrzymała też takie próbki lub może stosuje wieksze opakowania i może coś więcej też powiedzieć o tych produktach to zapraszam do zostawiania informacji w komentarzach.Jestem trochę chora i przydało by mi się coś do poczytania i z miłą chęcią poczytam wasze komentarze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz