niedziela, 9 marca 2014

Pędzelek smokey eyes Brush, Essence

Dziś,krótki post dotyczący pędzelka z firmy Essence/

Pędzelek do smokey eyes Brush, Essence





 Swój pędzelek kupiłam za 5,99 zł w Drogerii Natura,ale dostepne są również w sklepach z szafą Essence np: Drogerie Hebe,Jasmin.


Miękki pędzelek o niewielkiej średnicy służący do nakładania i rozcierania cieni do powiek. Włosie ma kolor fioletowy, a rączka czarny. Pędzel sprzedawany jest w przezroczystym etui. 


To jest mój drugi pędzelek bo stary mi się rozkleił a trzonek,gzieś zgubił miałam tamten z 1,5 roku i wydaje mi się,że jak na taką cenę to i tak długo wytrzymał zwłasza,że uzywałam go prawie codziennie i chyba tak dobrze o niego nie dbałam jak na to zasługiwała i obiecałam sobie,że ten będzie miał lepiej u mnie niż jego poprzednik.
Pędzelek posiada zaokrąglone włosie w kształcie kulkiJeśli potrzebujemy lekkiego roztarcia granicy cieni o cielistej barwie to sprawdzi się na pewno. Ja go czasem używam do roztarcia żelowej kredki. Mam jedną dużą paletę cieni,które nie są ekstramalnie napigmentowane toteż z rozcieraniem granic cieni nie mam problemu.Niestety nie mam porównania z pędzlami wysokopółkowymi np.Hakuro czy Maestro bo mam jeden zestaw pędzli z allegro kupiony za 35 zł i sprawdzają mi się one już od ponad 2 lat więc nie mam potrzby kupowania lepszych, może popsuły mi się dwa z nich grzebyk i spiralka do brwi i rzęs a pozostałe chyba 11 jest super.
Słyszałam,że fioletowe zabarwienie się u niektórych osob wypłukuje ja tego nie zauważyłam na żadnym z dwóch pędzelków a myję je szamponami dla dzieci lub delikatnym mydłem w płynie.
Z tego co czytalam te pedzle moga sie od siebie dosc diametralnie roznic. 
Idealnie nadaje sie zarowno do gornej jak i dolnej powieki.
Ladnie blenduje cienie i i rozcieniowuje kreske na dolnej powiece.
Do tego jest tani i estetyczny. Urzeka mnie jego fioletowo cienowane wlosie.
Co wazne raczka nie jest ani za dluga ani za krotka co poprawia jakosc uzywania.
Myje regularnie a włoski nie wypadają,możena początku z 2-3 włoski wypadły a chyba raczej sama je wyrwałam bo trochę odstawały od pozostałych.
Pędzelek ten polecam osobą napewno poczatkującym i tym,które nie pracują na innych osobach.

A wy znacie jeszcze jakieś dobre i tanie pedzelki do makijażu.?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz