środa, 5 lutego 2014

Projekt Denko part 2

Witam,
Ostatatnio robiłam porządki w swojej szafce z kosmetykami i zobaczyłam masę kosmetyków, a właściwie pustych opakowań po nich,dlatego przychodzę do was dziaiaj z moim drugim projektem denko.Link do pierwszego znajdziecie pod tym postem.
Z natury nie jestem może chomikiem, ale często mam tak,że jak prawie coś mi sie kończy to kupuję drugi produkt mimo iż tamten mi się całkowicie nie skończył i oczywiście używam nówki sztuki a stara rzecz leży i się kurzy. Dopiero,gdy mi się uzbiera sterta opakowań dochodzę do wniosku,że zdało by się zrobić miejsce na nowe rzeczy ,ale trzeba powykańczaś te resztki zalegające w niektórych kosmetykach.O niektórych kosmetykach juz pisałam dlatego standardowo wstawię do nich linki do odpowiednich postów.

Sól do kąpieli Bebeauty



Dostępna w Biedronce za 600 g zapłcimy niecałe 4 zł. Teraz zużyłam energizującą z ekstraktem z burstynu.

Bardzo lubię wszelkie kąpielowe umilacze, dlatego będąc w Biedronce często skuszam się na Morską sól do kąpieli. 

600 g soli mieści się w dużych rozmiarów butli. Butla jest zakręcana, plastikowa i przezroczysta, przez co sól pięknie prezentuje się na półkach. Na tylnej etykiecie umieszczono opis soli oraz skład.

Sól jasno pomarańczowy  kolor. Jej kryształki są niewielkie, szybko rozpuszczają się w wodzie, barwiąc ją na pomaranczowo. Zpach jest dość przyjemny,nie dusi.

Jeśli chodzi o działanie, to do soli nie mam jakiś wygórowanych wymagań. Chcę tylko, aby umilała mi kąpiel, relaksowała i ładnie pachniała,ale chyba przedewszystkim,żeby dobrze zmiękczała wodę. Ta sól dodatkowo jeszcze nie wysusza skóry. Nie nawilża skóry super, ale sprawia, że jest ona miła i miękka w dotyku.
Najbardziej,ze wszystkich lubię tę niebieską wtedy woda ma taki ładny błękitny kolor i czuję się jakbym kąpieli zażywała gdzieś nad Morzem Śródziemnomorskim.

Ja bardzo często, łączę ją ze zwykłą solą kuchenną,wtedy mam bardzo miękką wodę.
Do zakupu zachęca niska cena soli :) Polecam!




Żel pod prysznic Avon senses Winter Cocoon


http://butterflyilona.blogspot.com/2013/09/ulubiency-z-avon-u.html


Pianka do golenia Venus o zapachu konwalii


Koszt około 5 zł pojemność 200 ml dostępna w Rossmanie.

Delikatna, kremowa pianka do golenia dla Pań z alantoiną i D - pantenolem. Ułatwia golenie włosów na nogach, pod pachami i w okolicach bikini. Składniki aktywne zawarte w piance regenerują uszkodzoną skórę, działają kojąco i łagodząco. Pianka zapewnia skórze ochronę przed podrażnieniami, działa nawilżająco i łagodząco. 

Moja opinia:
Pianka ma ładny,przyjemny  zapach.Jest w bardzo przystepne cenie polecam ją za jej wydajność,miałam ją chyba od wakacji,choć w czasie zimy bądźmy szczerzy nie używałam jej za często bo nie miałam potrzeby depilacji nóg.Pianka nie wysusza i nie podrażnia.Delikatnie nawilża i ułatwia poślizg dzięki czemu nie ma mozliości się zaciąć przy depilowaniu nóg.Nie zapycha maszynki,golarki dzięki czemu nie trzeba ich co kawałek płukać pod wodą.
W mojej kosmetyczce gościła już około pół roku, nie zamieniłabym jej na inną. Nie widzę w niej żadnych wad. Serdecznie polecam. 

Krem do rąk Cztery Pory Roku

Sucha i zniszczona skóra dłoni wymaga intensywnej regeneracji. Nowy glicerynowy krem Cztery Pory Roku działa niczym kojący kompres na zniszczone, wysuszone i zmęczone ręce.
By przywrócić dłoniom aksamitny dotyk i zadbany wygląd, krem glicerynowy został wzbogacony o kompleks witamin A, E i F oraz ekstrakt z kwiatów Neroli. Składniki te odżywiają, nawilżają i wygładzają skórę rąk oraz wzmacniają paznokcie. Wystarczy wetrzeć kosmetyk w dłonie kilkakrotnie w ciągu dnia, by zapewnić im 24-godzinną ochronę. Dzięki wyjątkowo lekkiej konsystencji krem szybko się wchłania, pozostawiając delikatny i przyjemny zapach.Choć konsystencja wydaje mi się troche za rzadka,ale ogólnie polecam. Za 130 ml zapłacimy niecłe 5 zł przy promocjach nawet mniej. Kremy tej firmy Cztery Pory Roku są dostępne w asortymencie wielu sklepów m.in:.Rossman,Natura,hebe,Tesco,Carrefour,Simple,Real

Składniki aktywne:

•    Ekstrakt z kwiatu Neroli –  roślinny eliksir, który intensywnie nawilża, regeneruje i wygładza naskórek wysuszonych dłoni, przyjemnie kojąc podrażnioną skórę -nawet nie wiem jak ten kwiat wygląda.
•    Kompleks witamin A, E, F -  witaminowy zastrzyk przyspieszający procesy odnowy skóry oraz odbudowujący i nawilżający płytkę paznokcia
•    Gliceryna – skutecznie chroni skórę dłoni przed wysuszeniem oraz poprawia jej miękkość i elastyczność

 Hialuronowe serum do rąk




http://butterflyilona.blogspot.com/2013/10/serum-do-rak-recenzja.html




Intensywne serum modelujące Biust


Za 125 ml zapłaciłam w Rossmanie na promocji około 15 zł.
Aksamitne serum z efektem powiększania i podnoszenia biustu. Innowacyjna formuła sprawia, że biust o rozmiarze A i B wspaniale się wypełnia i powiększa, natomiast biust o miseczce C i D podnosi się, ujędrnia i nabiera kuszących kształtów. Serum polecane jest osobom, które chcą uatrakcyjnić wygląd biustu, po dietach odchudzających lub przebytej ciąży. Składniki aktywne:
- Bio-bustyl TM - stymuluje syntezę kolagenu i elastyny. Wzmacnia skórę, zapobiega jej wiotczeniu, napina i ujędrnia naskórek.- Złoto koloidalne - daje efekt zbliżony do zabiegu polegającego na wszczepieniu pod skórę cieniutkich niteczek złota, tzw. efekt złotych nici, które ujędrniają i liftingują zwiotczałą skórę.- Kigelia Africana - ekstrakt z owocu afrykańskiej rośliny, znanej z właściwości powiększających i ujędrniających biust.- Black Cohosh - egzotyczna roślina, pobudza powstawanie nowych włókien podporowych utrzymujących jędrność i napięcie skóry.

Jak dla mnie to serum się nie nadaje,Trzeba je stosować reguralnie,a ja niestety nie jestem zbyt wytrwała w takich rzeczach. Pozatym bądźmy szczerzy to serum to dla mnie pic na wodę, ani mi nie podniesie ani nie wymodeluje biustu co najwyżej dobrze nawilży skórę.Ja k dla mnie  wydanie 20 zł na takie coś się wogóle nie opłaca. Lepiej robić ćwiczenia na biust lub jeść soje.




Krem do stóp

Krem zapobiega powstawaniu zgrubień i odcisków na stopach, zmiękcza i pomaga stopniowo usunąć już istniejące. Rozluźnia łączenia między starymi, zrogowaciałymi tkankami i powoduje ich oderwanie. Zgrubienia i odciski ulegają zmiękczeniu, stają się cieńsze i całkowicie zanikają. Krem zmiękcza skórę stóp, wygładza ją, zapewnia przyjemne uczucie świeżości.
Sposób użycia: krem nakładać na czystą skórę stóp ze szczególnym uwzględnieniem zgrubiałych miejsc i odcisków. Rozmiękczoną skórę usunąć za pomocą pumeksu lub scrubu. Do codziennego stosowania rano i wieczorem. 

Elfa, Green Pharmacy, Krem do stóp przeciw odciskom i zgrubieniom z kwasami AHA i olejkiem cedrowym. Za  50 ml w Drogerii Jaśmin w wakacje zapłaciłam około 8zł. Jak na tak małą pojemność i taką cenę spodziewała bym się czegoś lepszego.Jedyne co to może trche nawilża stopy,u siebie nie zauważyłam aby mi się odciski nie robiły a starych nie pomógł usunąć. Zapach w sumie też nie powala z nóg.Przynajmnie opakowanie mgli by lepsze zrobić takie na "klik" a nie na zakrętkę.


Link do wcześniejszego projektu denko
http://butterflyilona.blogspot.com/2013/12/siegnac-dnaczyli-moj-projekt-denko.html


A wy co sądzicie o tych produktach?









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz