piątek, 21 lutego 2014

Fa Romantic Moments

Witam,dzisiaj przychodzę do Was z bardzo krótkim postem dotyczącym ,

Dezodorantu Fa Romantic Moments





Kupiłam go na promocji w Drogerii Natura,ponieważ  mój wcześniejszy dezodorant   bardzo mnie  zawiódł bo nie był w stanie poradzić sobie z nieprzyjemnym zapachem potu w czasie zimy a co powiedzieć jak bym go testowała w czasie lata,gdy człowiek jeszcze bardziej się poci.Dlatego postanowiłam kupić sobie nowy dezodorant i na ten z Fa akurat była promocja za 150 ml zapłaciłam 5,99zł.


Na romantyczny zapach Fa Romantic Moments składają się białe róże, lilie, magnolie, czarne porzeczki, maliny oraz drzewna nuta bazowa, którą tworzą drzewo sandałowe, ambra i piżmo.
Dezodorant Fa Romantic Moments White Rose zapewnia 48-godzinną ochronę przed nieprzyjemnym zapachem. Jest wyjątkowo delikatny dla skóry, co potwierdziły testy dermatologiczne. Nie pozostawia też żadnych białych śladów na ubraniach i skórze.  
Ja od takich dezodorantów dużo nie wymagam tylko chcę,aby niwelowały nieprzyjemny zapach czyli były skuteczne nie muszą tego robić przez 72 h starczy,że to będzie jeden dzień bo i tak przecież chyba każdy z nas się myje raz dziennie,Po drugie chciałabym,aby nie brudziły mi ubrań tzn. nie zostawiały śladów.I oczywiście muszą ładnie pachnieć cytrusami bądź kwiatami.Jak dla mnie oczywiście  bo nie każdy może lubi świeżość cytrusów.
Czasami jeszcze mogą nie podrażniać skóry jak są specjalnie do tego przy stosowane.
Jak dla mnie ten dezodorant spełnia wszystko to do czego został on stworzony a mianowicie chroni mnie przed nieprzyjemnym zapachem przez cały dzień i nie pozostawia śladów na ubraniach. Na mnie sprawdził się on wręcz idealnie. Moja skóra nie jest wrażliwa pod pachami,więc nie potrzebuję dezodorantu sensitive. Ten mnie nie podrażnia i nie uczula.Jak dla mnie wart swojej ceny i godny polecenia.
A wy jakich dezodorantów używacie? Co wolicie sztyfty,kulki czy dezodoranty? Opiniujcie w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz