piątek, 14 lutego 2014

Eveline Peeling enzymatyczny z olejkiem arganowym

Witajcie moi kochani w te Walentynki życzę Wszystkim dużo miłości.

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją 
Peelingu Enzymatycznego z olejkiem Araganowym z Eveline

Enzymatyczny peeling odmładzający do twarzy 3 w 1

  • do cery wrażliwej, naczynkowej i suchej
  • odmładza
  • z olejkiem arganowym
Enzymatyczny Peeling odmładzający do twarzy 3w1 od eveline polecany jest dla osób w każdym wieku, do pielęgnacji cery wrażliwej, naczynkowej i suchej. 3w1, ponieważ pełni trzy funkcje: wygładza i ujędrnia; redukuje przebarwienia; stymuluje odnowę komórek.
Formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne działa w synergii z olejkiem arganowym. Delikatnie usuwa martwe komórki naskórka i eliminuje szorstkość. Wzmacnia naczynka krwionośne, niweluje zaczerwienienia, redukuje przebarwienia i przywraca cerze równomierny koloryt.
Dzięki wysokiej koncentracji składników aktywnych o udowodnionej skuteczności działania LUXURY OF YOUTH COMPLEX™ gwarantuje natychmiastowe rezultaty. Olejek arganowy pobudza komórki skóry do intensywnej odnowy. Ekstrakt z papai skutecznie złuszcza i usuwa martwe komórki naskórka. Redukuje przebarwienia i wyrównuje koloryt. Kwas hialuronowy nawilża i wygładza. Naturalna betaina wyrównuje niedoskonałości i napina skórę. Ekstrakt z lipy uszczelnia drobne naczynia krwionośne i niweluje zaczerwienienia.


Cena: 8,99-12 zł PLN / 60 ml zależy gdzie jest jaka promocja ja swój kupiłam w Drogerii Jaśmin za 10 zł. 


Jak dla mnie to on napewno nas nie odmłodzi, niewiem jakie musiały by się w nim znajdować drogocenne składniki, które by działały i na pewno nie był by on za taką niską cenę.
Kosmetyk jest wydajny  i ma ładny,przyjemny nie duszący zapach.Fajnie pozbawia nas martwych skórek. Dzieki czemu na naszą buźkę łatwiej jest nałożyć podkład i puder. Peeling dobrze nawilża naszą skórę i co najważniejsze jej nie podrażnia.Miałam styczność z wieloma peelingami enzymatycznymi  i prawie po każdym peelingu czułam dosłownie jak wyżerają mi one łuszczące się skórki, a po zmyciu ich z twarzy miałam lekko zaróżowioną twarz odziwo  po tym tego nie mam. Czy stymuluje odnowę komórek? Chyba tak, ale w niewielkim stopniu tylko.Ponadto niweluje już powstałe zaczerwienienia i wzmacnia naczynia krwionośne dzięki czemu mamy mniej pajaczków.Nie powiem,że mam tawrzyczkę gładką jak pupcia niemowlaka,ale jest miękka i miła w dotyku.

A wy jakie polecacie dobre peelingi dla cery naczynkowej i wrazliwej?Komentujcie chętnie poznam waszych ulubieńców w tych sprawach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz