poniedziałek, 17 lutego 2014

Honolulu-Hawaje

Witajcie moje drogie,
wiecie,że jestem zakochana w świecach zapachowych i wszystkim co jest z tym związane. Będąc ostatnio w Lidlu natknęłam się na świeczki zapachowe o bardzo ciekawych motywach różnych miejsce na świecie.
Japonia,Hawaje i niepamietam pozostałych. Mi się bardzo marzy wyjazd na Hawaje dlatego kupiłam sobie świeczkę Honolulu-Hawaje.
Jest to chyba firma Voyage zapłaciłam za nia 4,99.

I powiem szczerze,że lubię też kolorek fioletowy toteż tym bardziej mi się spodobała ta świczuszka.
W środku wygląda ona tak. Czyż nie jest piękna ?Niestety to nie jest namalowane na szkle tylko naklejone .
W środku jest jeden knot a wosk jak już wspomniałam jest fioletowy.
To tyle,ze szczegułów technicznych teraz opowiem trochę o samym zapachu.
Świczka pali się równomiernie wmiare może czasami przy boku z jednej strony zostaje malutki kawałek wosku,ale to można go odepchnąć od scianki zwykłą zapałką. Świczka w opakowaniu nawet intensywnie pachnie.Jest to nuta trochę mocna z cynamonem,w swoim składzie ma też coś z limonki. Niestety jej największym minusem jest to,że gdy ją zapalimy wogule nie pachnie, albo ja nie mam już czucia w nosie.Poprosiłam jednak paru znajomych aby powąchali ten zapach i niestety oni też nic nie czuli gdy ją wąchali.Tak więc jesli chcemy ją kupic to tylko dla wyglądu a nie dla zapachu bo go niema.

Ja szczeże mówiąc raczej więcej ich nie kupię chyba,że wy testowałyście pozostałe zapachy i są lepsze jak coś wiecie dajcie znać w komentarzach. Chętnie poznam wasze opinie na ich temat .Znacie? Polecacie?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz