sobota, 1 lutego 2014

Rzeczy męsko-damsko-męskie part.1

Witam wszystkich bardzo serdencznie.;-*
Dzisiaj jak po tytule widzicie będzie dość kntrowersyjnie.Dlaczego?Bo zapewne wiele osób się,ze mną nie zgodzi, a niektóre mnie poprą. Opowiem wam dyisiaj o kosmetykach,które podkradam swojemu chłopakowi,a w drugiej części opowiem jakie kosmetyki mi on podkrada. I nie pomyślcie sobie, że podkrada mi kolorówkę,bo mam "normalnego" ;-) faceta.
Czy kobiety dobrze wychodzą na podkradaniu męskich kometyków?Ja jeszcze,żyje póki co  i nic mi się nie dzieje poważniejszego po zabiegach męskimi produktami.
Przejdę już do rzeczy.

Pierwsze co zawsze mi wpada pod rękę do męskie pianki i żele do golenia.

Gibellini


Pianka kosztuje około 5 zł i ma pojemność 300 ml. Dostepna chyba wyłącznie w sklepach Lidl.
Świetna pianka.Produkt przeznaczony jest dla mężczyzn,ale sama też używami to chyba tej uzywam częściej niż mój chłopak.Super cena za mega wydajny produkt stosuję ją już dobre 4 miesiące i konca nie widać.Dotychczas kupowałam tanie pianki dla kobiet z Rossmana czy innych drogerii.Niestety wiele tanich pianek dla kobiet ma okropne zapachy dlatego wolę te męskie nuty. Jest gęsta i starcza na bardzo długo,ta jest w wersji sensitive dla skóry wrażliwej.Po spłukaniu zapach się szybko ulatnia i nie czuć męskiego zapachu na skórze nóg.
Męskie pianki i żele są stworzone by zmiękczały twarde włoski zarostu u mężczyzn,dzięki czemu uu nas kobiet świetnie sobie one radzą przy depilacji  twardych i grubych włosków okolic bikini.Dobrze jest po goleniu tez użyć męskich kremów i balsamów po goleniu.Redukują one podraznienia i zaczerwienienai, i oczywiście sprawiają,że skóra wygląda znacznie lepiej. Jak dla mnie same plusy z męskich pianek.

Trochę żadziej używam żelu do golenia z Nivea





NIVEA MEN Anti-Irritation Żel do golenia 200 ml, dostepny chyba wszędzie Rossman,hebe,Natura,Tesco,Carrefour,Simple kiedys też widziałam w Lidlu i Biedronce.
  • bezpieczny i gładki ruch ostrza po skórze 
  • ochrona przed podrażnieniami już podczas golenia.


NIVEA MEN® extreme comfort żel do golenia. Dzięki zaawansowanej technologii MICRO TEC aktywne składniki naturalnego pochodzenia (ekstrakty z rumianku i korzenia lukrecji) wchłaniają się szybciej i działają skuteczniej intensywne zmiękczanie zarostu, aby golić bliżej twarzy.
Depilacja tym produktem jest niesamowicie przyjemna i delikatna, niepodrażnia skóry,i nie jest ona wcale zaczerwieniona.Jest bardzo wydajna,mój chłopak nie goli się codziennie tylko tak co 2-3 dni i starczył on mu ostatnio na dokładnie 1 rok i 5 miesięcy.Pewnie, gdybym mu nie podkradała starczył by on na troche dłużej.Więc sami widzicie jaki jest wydajny. Polecam go nie tylko mężczyzną,ale i kobietom.


Ostatnio zdarza mi się też podkradać maszynki do golenia oczywiście te jednorazówki.

Skino


Skino dostępne wBiedronce za 10 zł mamy 10sztuk. Niewiem  jak wy,ale dla mnie sło juwo jednorazowego użytku nie oznacza,że użyję jej raz i potem wyrzucam. Oczywiście nie mówię ,że używam jedną prze pare miesięcy czy rok,bo da się zuważyć kiedy si e już nie nadaje do użytku np. między ostrzami jest,już za dużo włosków lub  widzę na niej początki czerwonego metalu. Mój chłopak to słowo traktuje chyba dosłownie użyje jej raz i do kosza.Czasami po 2 góra 3 razie jest przez niego wyżucana.



Dlaczego używam męskich maszynek,bo ich ostrza są ostrzejsze i mocniejsze. Poprostu dłużej wytrzymują,a kosztuja tyle samo.Niektórzy pewnie powiedzą,że to jest nie odpowiednie bo maszynki do golenia przeznaczonych dla mężczyzn - mają inny profil, nieprzystosowany do kształtów kobiecego ciała.Ja powiem tylko tyle,że używam ich bardzo rzadko bo mam swoją typowo damską,ale gdy widzę,że moja już jest w podeszłym wieku i sie do niczego nie nadaje biorę jedną z kompletu od chłopaka.

Gdy mi się skończy dezodorant, zawsze mogę liczyć na :

DOVE MEN+ CARE dezodorant Extra fresh





Dostępny chyba wszędzie pojemność 150 ml koszt w zależności od sklepu granica 8-15zł. Naprawdę bardzo dobry męski dezodorant. Zapach mi nie przeszkadza bo lubię męskie zapachy i powiem,że naprawdę działa przez bardzo długi czas. Najważniejsze niepodrażnia mi skóry pod pachami. Zresztą ja uwielbiam produkty Dove.



Kolejny będzie :

Dove MEN+CARE żel pod prysznic extra fresh


Znajdziemy go na bardzo wielu półkach sklepowych koszt w granicach 8-15 zł za pojemność 250 mll. Świtny męskich zapach,który utrzymuje się przez długo na skórze porównując do tych typowo damskich. Ma fajny świeży intensywny zapach a nie tak jak wszystkie damskie żele .Dzięki zawartości mentolu dobrze chłodzi i odżywia skórę , wraz z połączeniem inowacyjnej technologi MICROMOISTURE chronią skórę męską przed wysuszaniem.

A zapach, który uwielbiam nie tylko na moim facecie to : 

TRUE FORCE


Dostępny tylko w Avonie pojemność 75 ml koszt w zależności od katalogu około 40-60 zł. Właściwie jest to woda toaletowa a nie perfumy. Kategoria aromatyczno-ziołowo-drzewna.Szałwia,skórka mandarynki i drewno dębu. 
Avon True Force to eksplozja świeżości uzyskiwana dzięki szałwii i lawendzie tworzy w finale połączenie z nutami dębu. True Force - poznaj prawdziwe siły natury. Weź głęboki oddech. Każda pobudzająca nuta niesie zapowiedź ekscytującej przygody, pełnej niezwykłych wrażeń. Każde przeżycie to twoja zdobycz. Czas na przygodę!
Jest wydajny,a zapach długo utrzymuje się na skórze.Sam zapach nie jest ani słaby ani bardzo intensywny-opakowanie bomba a właściwie to granat bardzo eleganckie poprostu ładne.
Zapach ten inspiruje, zachwyca i zniewala mnie… zawsze!
Ten zapach na moim facecie jest bardzo sexi i zawsze gdy go czuję na moim facecie to mam na niego ochotę :)
Zawsze,gdy rozstaję się na dłuższy czas z moim chłopakiem,to lubie spryskac sobie poduszkę tym zapachem i gdy kładę się spac to tak jak by on był obok mnie.

A niebawem zamieszczę posta z kosmetykami,które to mi mój facet podkrada.

A wy co ciekawego podkradacie swoim facetom?
Czy uważacie,że męskie kosmetyki powinny być tylko męskie a damskie tylko damskie?
Piszcie w komentarzach swoje opinie.


1 komentarz: