środa, 14 maja 2014

Rzeczy męsko-damsko-męskie part.2

Cześć,dzisiaj przychodzę do was z drugą częścią kosmetyków męsko-damskich lub odwrotnie kto jak woli.Link do pierwszej części znajdziecie TUTAJ
W tym poście będzie tym razem o kosmetykch,które podbiera mi mój chłopak z pewnych przyczyn to też moja zasługa,gdyz sama go do nich przekonywałam i teraz sam z siebie ich używa,a czasami prosi mnie o drobną pomoc w ich zastosowaiu.

Będzie to krótki post bo nie będzie w nim żadnych recenzji tylko trochę faktów.

Zacznę oczywiście od wszelkiego rodzaju peelingów i maseczek.


Zazwyczaj używa on takie,które ja posiadam w swoich zbiorach,ale prosi mnie o pomoc w doborze takiej,która będzie pasowała dla jego zaczerwienionej,naczynkowej,wrazliwej skóry.Nie opiszę tutaj jego ulubionej bo takowej niestety nie ma,ale po rytuale spa jest zawsze zadowolony,bo to jest typowy narcyz,który lubi dobrze wyglądać,

Drugą rzeczą jakiej używa jest to odżywka do włosów. Z racji tego,że ma on króciutkie włosynie nie  stosuje jakiś specjalnych odżywek tylko też takie,które ja posiadam na stanie

Do porannych i wieczornych kosmetyków odziwo zaliczyć mogę krem do twarzy i balsam nawilżający do ust, z mojej kolekcji.Krem już swój choć czasami podbiera i moje kremy do rąk i twarzy.


I oczywiście z racji tego,że praktycznie nigdzie niema wersji męskiej płynu do higieny intymnej używa on tego co stoi na mojej półce.Z tego co wiem to Ziaja ma,ale szczeże powiedziawszy nie widziałam go jeszcze w żadnej drogerii.


A do masażu używam na nim blsamów ze swojej półki.

A wasi Panowie jakie kosmetyki wam podbierają lub jakie swoje kosmetyki na  nich "testujecie";-)?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz