piątek, 6 czerwca 2014

Soraya-5 drogocennych olejków

Witajcie! Przepraszam,że mnie ostatnio tak długo nie było,ale byłam bardzo zajęta szkołą,kursami , praca i domem. Trochę już przystopowałami mam nadzieję,że teraz będę miała więcej czasu na pisanie dla was.
Dzisiaj chciałam wam pokazać jeden z moich olejków.


Ten jest do twarzy .Firma Soraya kupiony w Biedronce za 10.99zł Pojemność to 50 ml.


Kupiłam go specjalnie do przeprowadzania masażu twarzy.

Świat Natury to linia oparta na drogocennych olejach, wzbogacona najcenniejszymi roślinnymi esencjami z różnych stron świata.
Regenerujący olejek do twarzy to wyjątkowa mieszanka szlachetnych naturalnych olejów: arganowego, migdałowego, z róży, z amarantusa, wzbogaconych w witaminy E i F oraz olejowy ekstrakt z nagietka. Esencja stworzona została z myślą o kobietach, które pragną pielęgnować swoją cerę w sposób niebanalny, dający poczucie maksymalnego nasycenia skóry składnikami odżywczymi, komfortu i luksusu. Jego formuła dostarcza skórze substancji regenerujących i przeciwstarzeniowych. Naskórek staje się niezwykle gładki i elastyczny, poprawia się jędrność skóry, a zmarszczki ulegają spłyceniu.

Skład: Caprylic/Capric, Triglyceryde, Helianthus Annus Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Tocopheryl Acetate, Parfum, Argania Spinosa Kernel Oil, Rosa Moschata Seed Oil, Amaranthus Cruenthus Seed Oil, Calendula Officinals Flower Extract, Carthamus Tinctorius Seed Oil, Linoleic Acid, Linolenic Acid, Benzyl Benzoate, Coumarin, Limonene, Linalool.

Miałam  małe obawy jeśli chodzi o oleistości tego olejku, ale niepotrzebnie, bo o dziwo wcale tłusty nie jest. Idealnie nawilża, wygładza. Nakładam go na noc ,również na szyję i dekolt . Jest bardzo wydajny. Używam go używam, a on wciąż jest w buteleczce. Bardzo często robię nim też masaż twarzy mojemu chłopakowi i co zauważyłam.Jego twarz bardzo się zmieniła odkąd używa tego olejku przedewszystkim już się tak nie "sypie" tzn. nie łuszczy się tak nadmiernie.Ładnie nawilża i koii podrażnienia.A najważniejsze  nie trzeba po masażu myć twarzy bo skóra się nie kleii i nie brudzi no i nie spływa z twarzy. Świetnie się również sprawdzi  do wcierania we włosy czy paznokcie.Skóra dłoni  jest po nim aksamitnie miękka.Niestety buteleczka  nie ma dozownika.


4 komentarze:

  1. Baaardzo lubię ten olejek. Też na początku się bałam jego tłustości i że będzie się kleił na skórze, ale jak się okazało, nic bardziej mylnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemnie nawilża i wygładza. Nie zapycha porów, co ważne, bo czasami olejki potrafią nam to zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej serii Świat Natury mam antyperspirant, moje najnowsze odkrycie, w którym zakochałam się bez pamięci.
    Nie jest lepki, nie brudzi ubrań i bardzo dobrze zabezpiecza nawet w upały na cały dzień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyb będę musiała wypróbować,bo jeszcze nie znalazłam tego jedynego;)

      Usuń