czwartek, 1 maja 2014

Ulubieńcy ostatnich miesięcy

Witajcie moje drogie dzisiaj przychodzę do was z ulubieńcami kosmetycznymi dawno ich nie było ze względu na to,że po prostu nie chciałam pisać non stop o tych samych kosmetykach,
których używam np.o podkładzie z Catrice,który starcza na bardzo długo i mi się bardzo dobrze sprawdza.
Przejdę od razu do sedna postu:
Bardzo mi się spodobała seria z Avonu Naturals Czekolada i Róża
Linia zawiera ekstrakty z róży i kakaowca, które zmiękczają i wygładzają skórę a pielęgnację ciała zmieniają w prawdziwie apetyczne i pachnące doznanie.


W zestawie:


Odżywiająco-nawilżający balsam do ciała Róża i Czekolada (200 ml)


Dobrze nawilża i pozostawia na skórze przyjemny czekoladowy zapach .Jego używanie to sama przyjemność.

Pachnąca mgiełka Róża i Czekolada (100 ml)


Delikatna mgiełka rozpieszcza i odżywia skórę, pozostawiając ją gładką, miękką i pachnącą zmysłową różą i czekoladą.
Pojemność 100ml

 Wspaniale odświeża ciało i nadaje skórze delikatny, słodki aromat.
Czekoladowy peeling myjący do ciała (200 ml)

Peeling nie zawiera olejków dlatego muszę go stosować pod prysznicem gdy jestem mokra wtedy ładnie się rozciera na całym ciele . Poza tym ma  bardzo ładny czekoladowy zapach. Jeśli chodzi o samo peeling owanie to sobie nawet dobrze z tym radzi nie należy może do mocnych zdzieraków,ale jest ok. 

Za cały komplet zapłaciłam 20 zł.

Maybelline, Colossal Volum` Express Smoky Eyes (Pogrubiający tusz do rzęs)


Dla kobiet, które pragną w prosty sposób nadać swoim oczom legendarny look `smoky eyes`.
kredce do oczu,


Działanie: 
- połączenie kolagenowej formuły Colossal z intensywnie czarnymi i matowymi pigmentami.
- kultowa, mega pogrubiająca szczoteczka Colossal,
- trzy trendy, matowe odcienie zapewniają idealne dopasowanie makijażu smoky do Twojego looku,
- matowe wykończenie, efekt przydymionego makijażu.
Efekt: kolosalne pogrubienie i przydymione spojrzenie dla prawdziwego efektu `smoky eyes`.
Dostępne kolory: czarny, brązowy, niebieski. Ja mam oczywiście czarny.
Ja go kupiłam w Rossmanie za 10 ml zapłaciłam 22,99 zł.


Najlepszy tusz, jaki używałam. Świetna szczoteczka, ładnie rozczesuje rzęsy. Cena przystępna, zawsze kupuję 
w przecenie  Minusem jest to, że trochę się osypuje po całym dniu. Nie skleja rzęs  a dla uzyskania zadowalającego mnie efektu nakładam dwie warstwy.Wtedy rzęsy mam ładnie pogrubione,wydłużone i podkręcone.Nie rozmywa się i jest bardzo wydajny.
Zmywam płynem miceralnym z Biedronki.

Do ulubieńców należały również perfumy,które mi się już skończyły i muszę kupić sobie jakieś inne na lato.
Były to Gucci Envy me


Zmysłowy, kwiatowy zapach wylansowany w 2004 roku. 

Envy Me jest zabawny i słodki, kwiatowo-owocowy dla młodych dziewczyn lub kobiet, które są młode duchem. 
Te perfumy są dobre na wiosnę i lato.Zapach ten jest przyjemny , lekki ,troche zadziorny , ale nienachalny w sam raz do pracy, do szkoły.
Nuta głowy: różowa peonia, jaśmin, różowy pieprz 
Nuta serca: litchi (firletka?), granat, ananas, biała herbata, różowe piżmo 
Całość dopełnia zapach drzewa sandałowego, tekowego i piżma. 
A wasi jacy są ulubieńcy Kwietnia?

1 komentarz: