poniedziałek, 5 maja 2014

-49% Rossman tusze,eyelinery i cienie do powiek

Witam wszystkich bardzo serdecznie dzisiaj przychodzę do was z nowościami na które znowu się skusiłam będąc w Rossmanie. Poszłam jak zwykle po jedną rzecz (szampon do włosów headen &shoulders dla chłopka) a wyszłam z dodatkowymi innymi produktami. 

Czytałam wiele dobrego na temat tuszu do rzęs Lovely dlatego postanowiłam skorzystać z promocji i go wypróbować, 

Lovely,Curling Pump Up Mascara (Tusz do rzęs)


Maskara pogrubiająca i unosząca rzęsy. Gwarantuje efekt maksymalnie pogrubionych i wydłużonych rzęs.


Za 8 ml w cenie reguralnej zapłacimy 9 zł w Rossmanie na promocji -49 % zapłacimy 4,49 zł.


 Tusz nie skleja rzęs i pięknie je rozczesuje dzięki temu,że dokładnie i łatwo się ona rozprowadza na włoskach. Ładnie unosi je ku górze.Troszkę się kruszy pod koniec dnia na rzęsach na dolnej powiece,ale nawet jak za cenę bez promocji warto jest go wypróbować na sobie bo jak dla mnie jest to kwestia indywidualna ile się komu utrzyma ona na rzęsach.Szczoteczka jest silikonowa z bardzo dużą ilością różnej długości wypustek.Występuje w kolorze czarnym co daje nam bardzo ładny naturalny efekt.Dodatkowo tusz ten pogrubia nasze rzęsy czego szczerze mówiąc się nie spodziewałam. Gdy go kupowałam myślałam,że on tylko wydłuży moje rzęsy.A tu proszę taka niespodzianka.


Przy okazji kupiłam jeszcze białą kredką z 

MISS SPORTY  mini me yey liner



Kredka w automacie dostępna w kilku wariantach kolorystycznych.Cena w promocji 4,49zł
Kredka jest miękka i niezwykle wygodna w użyciu przez to,że się jej nie temperuje.
Niestety przez to nie uzyskamy fajnej cieniutkiej kreseczki bo linia będzie przez to grubsza.Za to idealnie się nada do wykonania kreski rozmazanej ja jednak ją kupiłam tylko do nakładania jako baza biała pod cienie aby ładnie podbić kolory i do dolnej powieki a właściwie linii wodnej.Niestety muszę kilka razy linię dolną obrysować a i tak mi nie da efektu takiego jak bym chciała bardzo słabo widoczna i szybko się ściera.Zużyję ją do końca,ale drugi raz jej już pewnie nie kupie .I trzeba na nią uważać bo przy mocniejszym naciśnięciu można ją złamać.

Dodatkowo skusiłam się na rozświetlającą  kredkę do oczu Lovely



 Eye brighter Lovely 


Rozświetlacz do oczu. Kredka przeznaczona do rozjaśnienia łuku brwiowego oraz zewnętrznego kącika oka. Nadaje spojrzeniu świeży i pełen blasku wygląd. Dostępny w 2 odcieniach.Jest jeszcze biała.



 Pojemność 2 g koszt niecałe 4 zł w Rossmanie.
Ładnie napigmentowana ,fajnie rozświetla wewnętrzny kącik oka. Co do trwałości to niestety po 2-3 godzinach się zaczyna powoli się rozmazywać. Jest dość kremowa. Nałożyłam ją dla prze testowania na całą powiekę bez bazy i niestety w załamaniach po paru minutach się wytarła i miałam kreskowe prześwity potem było już coraz gorzej nie wiem jak ta kredka by się spisywała z bazą.To rozświetlenia wewnętrznego kącika oka  na dzień sprawdza się całkiem spoko,ale na większe wyjścia polecam coś bardzie trwałego.

W sumie to ona nie jest wyprodukowana,żeby jej używać jako cień do powiek to nie można się spodziewać po niej tego,że będzie to nasz nowy cień do powiek w kredce.Ja lubię testować i eksperymentować i często szukam w produktach niekonwencjonalnych zastosowań.

A wy  macie coś takiego,że produkt jest przeznaczony do jednej rzeczy a chcecie wydobyć z niego jeszcze coś więcej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz