niedziela, 29 grudnia 2013

Sięgnąć dna.....Czyli mój projekt denko

Część,
Jak w tytule sięgnęłam już dna w kilku moich  kosmetykach,a  o wielu z nich już mówiłam w innych postach, więc załączę do nich tylko linki. Przejdę od razu do rzeczy.

Jak widać zużyłam 2 opakowania płynu micelarnego z biedronki bebeauty :

Link: http://butterflyilona.blogspot.com/2013_08_01_archive.html

Kolejna na liście jest Wota termalna Uriage
Najczęściej używałam jej na początku sierpnia i października potem przestałam,gdyż na zewnątrz było coraz zimnej i moja skóra nie potrzebowała ochłodzenia dodatkowego, ale teraz gdy robi się znowu cieplej i temperatury się strasznie wahają moja skóra robi się strasznie wrażliwa i gdy rano wstaje lub gdy zmyję makijaż używałam jej dla ukojenia i nawilżenia. Za 150 ml w SuperPharm na promocji kupiłam ją za 22 zł
Łagodzi, chroni, nawilża skórę dodając jej blasku i witalności. 
Pochodząca z alpejskiego źródła Woda Termalna Uriage przez niemal 80 lat wędrówki przepływa przez wiele warstw skalnych , którym zawdzięcza swój wyjątkowy skład.Bogata w sole mineralne i oligoelementy (11 000 mg/l) Woda Termalna Uriage jest naturalnie izotoniczna, dzięki czemu zachowuje integralność komórek skóry.
Wyjątkowy skład Wody Termalnej Uriage sprawia, że jest ona izotoniczna, dlatego NIE WYMAGA OSUSZANIA.Tak jak przy wodzie z La Roche Posay link linijka niżej
http://butterflyilona.blogspot.com/2013_09_01_archive.html
Woda z uriage:
-łagodzi dzięki zawartości wapnia i cynku,
-regeneruje dzięki zawartości związków manganu oraz miedzi,
-działa przeciwrodnikowo dzięki zawartości związków manganu,
-tworzy warstwę ochronną dzięki zawartości krzemu,
-panom przynosi ulgę po goleniu,gdy ich skóra jest podrażniona
-nawilża dzięki zawartości soli mineralnych zbliżonej do składu NMF (Naturalnego Czynnika Nawilżającego Skóry).Doskonała do codziennego użytku choć na upalne dni w lato ja jednak wolałam tę z La Rche Posay bo fajnie koiła spieczoną na słońcu twarz i lubiłam,gdy woda ściekała mi z twarzy i koiła mi nagrzane ciało.
Ta polecam osobą które nie lubią chodzić "mokre" i po każdym użyciu wycierać twarz.

Krem do stóp z mocznikiem z Lirene:
Kolejne to są produkty z Avonu 
Krem do twarzy Light moisture z ogórkiem i zielona herbatą
Jest to lekki kremo-że,l który ośswieża i dobrze nawilża naszą twarz.Pozwala nam zmatowić i wygładzić skórę.Za 100 ml w promocji dałam 5 zł.Ma lekką formułę, szybko się wchłania.Koi naszą skórę po demakijażu.Nadaje się idealnie pod makijaż.Polecam stosowanie go zarówno latem jak i zimą.
Ponad to ładnie pachnie i nie zapycha porów.
Tusz do rzes Mega Effect Mascara



Sweet Fantasy -Żel pod prysznic o zapachu czekolady firmy Joanna


Za 250 ml zapłaciłam w Biedronce 3,99zł. Żel ma piękny czekoladowy zapach.
Żel pod prysznic o zapachu czekoladowym - słodka rozkosz.
Kremowy żel do mycia ciała o doskonale zadba o nasze kochane  ciało(którego nigdy nie jest wiele) i uczyni rytuał jego pielęgnacji nadzwyczaj przyjemnym. Preparat doskonale myje i odświeża skórę jednocześnie poprawiając jej nawilżenie. 

Normalizujący żel-peeling oczyszczający do mycia twarzy skóra mieszana i tłusta be beauty face expertive

W Biedronce kupimy go za około 5 zł za 150 ml.
Producent obiecuje nam oczyszczenie,odświeżenie i wygładzenie.Ja osobiście zgadzam się z nim.Opakowanie jest bardzo poręczne i wygodne w użyciu,ale skóra jest trochę ściągnięta więc po jego zastosowaniu polecam użycie jakiegoś kremu. Peeling jest grubo ziarnisty i bardzo dobrze zdziera martwy naskórek.Nie polecam go stosować codziennie osoba ze problemami naczynek czy wrażliwą skórą.Żel jest bardzo gęsty i wydajny.Zawiera w środku niebieskie kryształki.To właśnie one są tymi dobrymi "zdzierakami",ale po połączeniu z wodą i skórą się powoli rozpuszczają.Żel zapobiega błyszczeniu się skóry i ja matowi. Zawarty w żelu wyciąg z cytryny rewitalizuje i chroni skórę przed działaniem wolnych rodników.Witamina A działa odświeżająco,przeciwtrądzikowo i odmładzająco.Witamina E przyśpiesza  regenerację skóry.Nie zawiera alergenów!

Jedwab do włosów z Biosilk 
\
Za małą buteleczkę 15 ml w Biedronce na promocji kupiłam za 3,45zł.
 Naturalny jedwab- Silk Therapy- odżywka regenerująca zawiera czysty jedwab, witaminy i wyciągi z roślin. Rekonstruuje i silnie nawilża włosy i skórę głowy. Zapewnia włosom zniszczonym, suchym i matowym bardzo zdrowy wygląd, sprężystość i zmysłową miękkość. Włosy są podatne na układanie. Regularne stosowanie jedwabiu chroni włosy przed utratą wilgoci, wysoką temperaturą, promieniami UV, skutkami chemii fryzjerskiej oraz zanieczyszczeniami środowiska. 
Pozostawia włosy jedwabiste z niewiarygodnym połyskiem. Bez spłukiwania. Można używać do kąpieli i nawilżenia skóry.Produkt jest bardzo wydajny. Dostępny w opakowaniach o różnej pojemności, od 15 do 150 ml.Dzięki niemu mogę po kąpieli rozczesać swoje włosy. Wyprodukowany w USA.U niektórych osób może on przeciążyć włosy.Stosuję tylko na końcówki,gdyż  może on po stosowaniu na całej długości włosów znacznie je przetłuszczać.

Marion ultralekka odżywka z olejkiem arganowym

W Drogerii Natura z 120 ml zapłaciłam 5 zł.Nowa linia produktów stworzona do pielęgnacji wszystkich rodzajów włosów, szczególnie polecana do włosów suchych i zniszczonych. Wyjątkowe formuły produktów oparte zostały na bazie olejku arganowego, zwanego `marokańskim złotem`, który pomaga zapewnić włosom 7 efektów:
- przywraca piękny połysk,
- regeneruje włosy od wewnątrz i wygładza,
- ułatwia rozczesywanie i układanie,
- wzmacnia i nawilża,
- nadaje miękkość i elastyczność,
- chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych,
- zapobiega puszeniu się włosów.
Ultralekka odżywka z olejkiem arganowym- Specjalnie opracowana dwufazowa formuła działa zarówno na zewnętrzną warstwę włosów, jaki i pomaga regenerować włosy od wewnątrz. Niezwykle lekka konsystencja, która natychmiast wnika we włókno włosa, gwarantuje świeżość, sprężystość i lekkość włosów, bez ich obciążania.
Pisałam, o odżywce do włosów z tej serii.

http://butterflyilona.blogspot.com/2013/10/ulubiency-wrzesnia.html


Balsam do ciała Sensuelle z Avonu
Ja mam 150 ml.Kupiłam go w zestawie wraz z mgiełka i perfumami za 60 zł. Sensuelle to zapach zainspirowany naturalnym świetlistym pięknem kobiecej skóry. Wzbogacony ciepłem i naturalnym blaskiem, który ją przenika. Całkowicie osobisty, zmysłowy i wyjątkowy, tak jak kobieta sama w sobie.
Ładnie intensywnie pachnie.Ma lekką, delikatna  konsystencje.Zapach dość długo utrzymuje się na skórze.Skóra jest po nim nawilżona  i delikatna w dotyku.

Sweet Secreet czekoladowe masło do ciała firmy Farrmona

Za 225 ml zapłaciłam około 12 zł w Drogerii Natura.Wyjątkowy kosmetyk do pielęgnacji ciała o gęstej, aksamitnej konsystencji i kuszącym zapachu został stworzony z myślą o tym, by rozpieszczać zmysły i ciało. 
Powstał na bazie ciemnej czekolady i orzechów pistacji, dzięki czemu skutecznie pielęgnuje skórę, a do tego obłędnie pachnie, (aż mam ochotę coś zjeść najlepiej czekoladę)pozostawiając długotrwały, słodki zapach ciemnej czekolady z ekstrawagancką nutą orzechów pistacji. Regularne stosowanie czekoladowego masła do ciała daje uczucie wypielęgnowanej, jedwabiście gładkiej i pachnącej skóry. Bogata receptura doskonale nawilża i odżywia, opóźniając procesy starzenia się skóry, a także ujędrnia, wygładza, zapewniając dobry nastrój i uczucie komfortu. 

Krem do rąk firmy Tołpa

W Rossmanie na promocji za 75 ml zapłaciłam 5,99zł. Jest to regenerujący krem-koncentrat do skóry wrażliwej,suchej i zniszczonej.Regenerujący krem-koncentrat do rąk z serii Tpołpy Planet of Nature.
Doskonale regeneruje i odżywia. Zapewnia optymalny poziom nawilżenia. Wygładza i uelastycznia skórę rąk oraz chroni ją przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych.
Wskazania:
wrażliwa, sucha i zniszczona skóra dłoni.
Zregeneruj skórę dłoni i spraw, by była idealnie gładka. Dzięki naturalnym ekstraktom roślinnym krem-koncentrat dogłębnie zregeneruje, odżywi, nawilży i odnowi skórę rąk. Stosując go codziennie Twoje dłonie odzyskają gładkość, witalność, miękkość i elastyczność.
Składniki roślinne: olej palmowy, masło shea, alantoina. Nie zawiera alergenów i sztucznych barwników a jedynie ekologiczny torf Tołpa.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz