poniedziałek, 7 października 2013

Ulubieńcy Września

Ulubieńcy Września


Do pierwszego ulubieńca należy kosmetyk, którego używałam nie tylko we wrześniu ale i przez całe wakacje i jest nim produkt firmy

                       Marion, 7 Efektów, Kuracja z olejkiem Arganowym


Kupiłam jego mniejszą wersję z niecałe 5 złotych w drogerii Natura za 15 ml. Dziś  kupiłam sobie drugie opakowanie, gdyż jest to doskonały produkt dla moich włosów. Jest to kuracja dla zniszczonych włosów bez spłukiwania.Włosy są gładkie i lśniące, miłe w dotyku.Nie elektryzują się i ładnie pachną. Ja mam problemy z wypadającymi włosami i po kąpieli nigdy nie mogę rozczesać włosów przez co je ciągnę i wyrywam jeszcze bardziej a dzięki temu produktowi włosy się dobrze rozczesują i starczą już 2 krople na długie włosy, gdyż jest ona bardzo wydajna. Chroni włosy przed wysuszaniem i szkodliwymi działaniami czynników zewnętrznych. Jest on idealny do włosów suchych bo dogłębnie je nawilża, ale  osoby z przetłuszczającymi się włosami  mogą uważać,że po nim włosy jeszcze bardziej się przetłuszczają. Ja nie mam jakiegoś większego porównania, gdyż muszę swoje włosy myć codziennie ponieważ codziennie moje włosy są narażone na spaliny, gorącą parę i opary z tłuszczu w dużych ilościach. Najlepiej stosować go na przesuszone końcówki  włosów. Nadaję się do każdego rodzaju włosów.

Drugim ulubieńcem jest

krem do stóp firmy Lirene Dermoprogram krem odżywczy zawierający 20% stężenie mocznika

Krem 75 ml kosztował około 10 złotych, może jak n krem nie jest on za tani bo większości kremów ceny wahają się od już 3 zł w górę. Trzeba jednak nadmienić, że jest on produkowany w laboratorium kosmetycznym   DR. Ireny Eris SA. Krem natychmiast się wchłania, zmiękcza  skórę i niweluje uczucie szorstkich stóp. Doskonale wygładza i przywraca skórze gładkość. Zawiera stężony mocznik i parafinę co w połączeniu daje cudowne rezultaty. Jego drobnym minusem jest zapach nie jest on śmierdzący, ale i jakoś specjalnie ładnie nie pachnie niestety niemożna mieć wszystkiego albo ładnie pachnie albo dobrze działa Ja wole to drugie i z czystym sumieniem go Wszystkim polecam!:)

We wrześniu  jakoś nie używałam dużych ilości kosmetyków dla tego 3 ulubieniecbędzie ostatni i jest nim

lakier do paznokci firmy Golden Rose nr 68 jest to lakier piaskowy pastelowy.


Jest on gęsty i łatwo się rozprowadza nie za grubym pędzelkiem. Szybko wysycha. Ma piękny różowy pastelowy kolor o matowym wykończeniu według producenta choć ja bym powiedziała, że jest to bardziej perłowe wykończenie daje fajny efekt cukrowej posypki do ciasta. Jak i każdy lakier tej firmy tak i ten utrzymuje się długo od 4 do 6 dni. Za 11, 3 ml zapłacimy od 10 do 15 zł zależy od promocji.Już 2 warstwy wystarczą by pokryć paznokieć idealnie a ci co wola lakiery pół transparentne zadowolą się  już jedną warstwą.Lakier godny polecenia.:)
Pozdrawiam ;) i czekam na komentarze i wasze opinie na temat moich ulubieńców.:*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz