poniedziałek, 28 października 2013

Serum do rąk-recenzja

Hialuronowe serum do rąk

Będąc ostatnio w Rossmannie przystanęłam na chwilę przy regale z kremami do rąk. Korzystając już z okazji,że mi się skończył ostatnio mój krem z, którego nie byłam zadowolona bo gdy go użyłam nie minęło 5 minut a ja już miałam dłonie suche i szorstkie nie miłe w dotyku.Opowiem o nim w nie ulubieńcach kosmetycznych, które mi nie przypadły do gustu.
Wracając do wizyty w Rossmannie zobaczyłam,że jest promocja na serum do rąk hand care za 5 zł. Już niejeden raz miałam ochotę go kupić,ale wydawał mi się on zawsze za drogi jak na krem do rąk,więc teraz postanowiłam go kupić i już miałam go włożyć do koszyka, gdy moim oczom ukazał się inny krem, którego firmy nawet nie kojarzyłam z nazwy.I tez był w promocji za 5zł. Postanowiłam porównać skład obu kremów.I składnikiem dzięki któremu wybrałam HIALURONOWE SERUM DO RĄK firmy Prestige cosmetice była urea.
Serum to miało uree na 2 miejscu w swoim składnie co oznaczało, że było go więcej w tym kosmetyku.I nie zawiodłam się na nim gdy go wybrałam, jest to najlepszy krem jaki miałam do tej pory.I chyba nie tylko ja tak uważam, ponieważ dostał on Laur Konsumenta za odkrycie 2013 roku.
  Hialuronowe serum do rąk intensywnie regenerujące przeznaczone jest do codziennej pielęgnacji skóry z widocznymi oznakami starzenia. Moja skóra może nie miała wielkich oznak starzenia, ale dzięki kompleksowi składników bardzo dobrze zregenerował i naprawił mi zniszczona i suchą skórę.Serum to zostało wzbogacone o wyciąg z brazylijskiej rośliny Acai Berry,który do tej pory widziałam tylko w preparatach odchudzających.Działa on ponoć porównywalnie do botoksu, niestety ja nie miałam przyjemności stosować botox bo mi nie jest potrzebny(tak sądzę :))Według producenta minimalizuje on oznaki starzenia i spłyca zmarszczki. Kwas hialuronowy jedna z najskuteczniejszych substancji , wygładza zmarszczki , ujędrnia skórę i ją intensywnie nawilża co mogę w tym wypadku potwierdzić.Masło Shea zawiera substancje tłuszczowe, witaminy E i F oraz jest naturalnym filtrem przeciwsłonecznym. Sprawia,  że skóra szybciej się regeneruje,,odzyskuje gładkość i staje się odpowiednio nawilżona.D-pantenol  stymuluje wzrost i odnowę naskórka, a także opóźnia procesy starzenia się skóry. Doskonale nawilża,regeneruje nadając skórze miękkość i aksamitną gładkość. Delikatna konsystencja bym powiedziała, że błyskawicznie się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy na skórze. Kremy z zawartością Ureny kojarzą mi się z nieładnym zapachem a ten nawet całkiem przyjemnie pachnie.Urea substancja nawilżająca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz