wtorek, 10 grudnia 2013

Szał Świeczek i zapachów

Cześć,
Przechodząc od razu do sedna postu powiem, że chyba za dużo na oglądałam się filmików na You Tube, bo mnie ogarnął szał Świeczek i chyba zaczęłam je właśnie zbierać, kolekcjonować. Chyba wszystkie Vlog-erki i Blog-erki opowiadają o świeczkach  Yankee Candle. Zaczęłam się zastanawiać co takiego jest w tych świeczkach,że tak je wszyscy wychwalają.Postanowiłam więc kupić sobie jedną, ale gdy zobaczyłam,że ceny dochodzą nawet do stu złotych postanowiłam je odpuścić sobie,niestety nie do końca bo zaopatrzyłam się kominek z podgrzewaczami i woski do aromaterapii i to przez to,że nie mam choinki w domu i żadnego akcentu świątecznego.Chciałam przynajmniej,aby jakikolwiek zapach mi przypominał mi,że zbliżają się wielkimi krokami święta.Mi święta kojarzą się z zapachem choinki żywej, pieczonego piernika,pomarańczy z goździkami i przypraw korzennych.Dlatego kupiłam sobie kominek:

Kosztował 8 zł w jednym ze sklepików w przejściu podziemnym przy Dworcu Centralnym koło WKD.
Do tego kupiłam podgrzewacze świąteczne w zapachu przypominają mi przyprawy korzenne kosztowały około 4-5 zł w tym samym sklepie co kominek.

Aby zaakcentować to,że niedługo będą Święta kupiłam woski świąteczne,ale i nie tylko a jakie to sami spójście:
Vanilla Chai -Czuć mocną herbatę, cynamon, kardamon,imbir  i odrobinę wanilii.Nie jest to zapach mleczny i śmietankowe jest dość intensywny starczy go popalić jakieś 10-15 minut by czuć zapach w całym mieszkaniu przez dobre kilka godzin.Dla niektórych może się on wydać zbyt intensywny. Przypomina mi on zapach kawy Chaii Latte z Mc Caffe. Podoba mi się ten zapach,ale przed pójściem spać po długim paleniu na pewno lepiej przewietrzyć trochę mieszkanie.

Soft Blanket-Rozgrzewający, bogaty i zaskakujący zapach rozgrzanego bursztynu, wanilii i cytrusów np. cytryny lub limonki.

 Woski w cenie 6zł. Gratis dostałam paczuszkę zapałek Yankee Candle.
Było to jednak za mało dla mnie więc po weekendzie pobiegłam jeszcze raz do sklepu i zakupiłam kolejne:

Christmas Eve-Zapach Yankee Candlee Wigilia Bożego Narodzenia to najdoskonalsze połączenie aromatów, które odnaleźć można w wigilijnym kompocie. Kandyzowane owoce oddają swój niepowtarzalny zapach. Zapach dostępny tylko w okresie Bożego Narodenia. Koszt po -25% obniżce 4zł

Christmas Cookie-Maślane, pachnące wanilią, cukrowe świąteczne ciasteczka.Z racji iż również w Grudniu znalazły się na liście zapachów miesiąca był na nie rabat -25% dzięki czemu kupiłam je za 4 zł.

Bahama Breeze- Letnia, odświeżająca mieszanka ananasa, grejpfruta i mango.

SUMMER SCOOP – Daj się ponieść wspomnieniom z dzieciństwa z tym kremowym, smakowitym zapachem domowych lodów truskawkowych! Jedna gałka czy dwie? :)

SWEET STRAWBERRY – Soczyste, dojrzałe truskawki posypane cukrem.


NOVEMBER RAIN – odurzający, lekko męski i nastrojowy niczym deszczowy jesienny dzień, z głęboko wodnistymi nutami liści, ciepłego bursztynu i ostrego, świeżego powietrza.


Oczywiście w gratisie dostałam paczuszkę zapałek.



Zachwycona owymi zapachami postanowiłam je porównać z woskami polskiej marki Janke Candle ze  Śląska pisane przez "J" a nie "Y"ceny są o wiele niższe np. wosk kosztuje 1,50 zł a nie 6 zł a małe świeczki w słoiczkach można kupić już za 10zł. Słyszałam również ,że te polskie niedawno zmieniły nazwę i się nazywają ESSENCES OF LIVE .
Kupiłam takie o to woski:
o zapachu jaśminu,zielonego jabłuszka,witalizujący i czekolady. Paliłam na razie tylko ten Vitalizing jest dość świeży i delikatny zapach długo się nie trzyma w powietrzu nie wiem jak będą inne zapachy się trzymały. Za 4 zł kupiłam jeszcze małą okrągłą świeczkę barwy czarnej o zapachu OPIUM.

Jeszcze nie paliłam,ale jak tylko to zrobię na pewno dam znać w tym poście.
Przeglądając jeszcze sklepik z upominkami natrafiłam na olejek zapachowy o moim ulubionym zapachu Magnolii...

do kominka wstawiam podgrzewacz nalewam wody i dodaje kilka kropli olejku i zapach unosi się przez kilka godzin.Inne zastosowania:
Olejek lawendowy-skrapiamy róg poduszki olejkiem co nam ułatwi szybsze zasypianie.
-Pralka dodajemy kilka kropli do pralki bądź proszku do prania.
-Wlewamy kilka kropli dowolnego olejku zapachowego do wiadra z wodą do mycia podłogi.
-Nasączamy gazik i wciągamy do odkurzacza, w celu z aromatyzowania powietrza.
-Skropić olejkiem wycieraczkę pod drzwiami lub w aucie..
-Nasączyć wyschniętą  choinkę samochodową  lub uzupełnić pusty wkład odświeżacza powietrza.Koszt 7 zł lub 8,5 zależy od sklepu.Ja mam pojemność 12 ml.

I ostatni mój zapach to świeczka z Biedronki z 4,99zł. La Rissa o zapachu wiśni i czekolady.

Paliłam ją tylko 30 minut i powiem szczerze ,że się zawiodłam na niej bo zapach jeśli się powącha w słoiczku jest cudowny,słodki i czekoladowy,aż ma się ochotę zjeść coś słodkiego. Niestety zapach nie trzymał się zbyt długo a nawet nie trzymał się wcale prócz czasu kiedy paliła się świeczka i to też zapach nie był bardzo intensywny. Może powinnam ja palić dłużej??????






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz