czwartek, 24 lipca 2014

Puderma,skarpetki złuszczające



Witam,dzisiaj przychodzę do Was ze swoją opinią skarpetek złuszczającychfirmy Puderma
Zapraszam do zapoznania się.






Skarpetki kupiłam za 15 zł w Hebe od 10 lipca są za 13,99 zł w Biedronce.



Co tu będę duzo pisała co mysli producent sami zobaczcie na zdjęciu.



Niestety moje stopy były bardzo zniszczone,suche,zrogowaciałe i z odciskami na podeszfach.
Ale po wyjeciu stopy z foli zobaczyłam,że coś się juz powoli dzieje na moich stopach zobaczcie jaka moja skóra była sucha ,aż prosiło się o kroplę kremu.


Tak wyglądają skarpetki po wyjęciu z opakowania.


Niestety skarpetki są przeznaczone dla osób z max 46 rozmiarem buta mój to 35 i musiałam trochę je owinąć tasmą,żeby mi się trzymały.


Trzymałam je chyba z dobre 2 godziny bo w trakcie położyłam się i oglądałam film w TV.
Ale już po uzyciu zauwazyłam,że się coś szykuje bo moje stopy zrobiły się tak suche,szorstkie i widziałam miejscami takie jakby pękania na skórze.

A po 2 tygodniach moje stopy wyglądaja tak:


Niestety te zgrubienia całe odrazu nie zeszły musiałam je ładnie tarką zetrzeć.



Do pielęgnacji teraz uzywam tarki z Rossmana na którą jest teraz promocja 3,99zł,Jak dla mnie jest rewelacyjna.Ma dwie strony ścierającą grubo i drobno ziarnisą,którą wygładzimy nasze stopy a do tego z tej samej serii kupiłam krem do stóp za 4,99zł firma FUSS WOHL,ale krem jak krem bez żadnych rewelacji


Jeśli chcemy mieć ładne stopy  liczy się systematyczność.

PAMIETAJMY SYSTEMATYCZNOŚĆ!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz