sobota, 5 kwietnia 2014

Floslek żel pod oczy ze świetlikiem i bławatkiem

Witajcie,dawno mnie nie było na blogu ,więc na szybko postanowiłam Wam coś naskrobać na temat żelu pod oczy z Flosleku.





Za 10 g w Drogerii Hebe na promocji zapłaciłam za niego 5,99zł.



Opis producenta:

Działa jak kompres. Dzięki zawartości wyciągu ze świetlika lekarskiego szybko zmniejsza nad wrażliwość na światło,łzawienie oraz uczucie zmęczenia,pieczenia oczu. Ekstrakt z chabru bławatka łagodzi podrażnienia oraz wykazuje działanie przeciw zapalne i przeciwalergiczne.

Wypoczęte, zdrowe okolice oczu bez podrażnień i obrzęków.



Moja opinia:

Produkt kupujemy w papierowym opakowaniu na którym znajduję się opis producenta w języku polskim i angielskim.
W środku znajduje się plastikowe białe opakowanie z ciemno niebieską zakrętką.
Po odkręceniu widzimy pozłotko,które zabezpiecza nam produkt przed osobami,które chciały by go w sklepie prze testować;-)
Po zdjęciu warstwy zabezpieczającej widzimy jasnożółty żel, który po nałożeniu jest bezbarwny na skórze.
Żel bardzo dobrze się rozprowadza  na skórze .
Jest to żel specjalnie przy stosowany dla osób pracujących przy komputerze i kupiłam go dla swojego chłopaka,ale on chyba ma jakieś uczulenie na świetlika bo po każdym produkcie ze świetlikiem pieką go oczy. By żel się nie zmarnował zaczęłam sama go używać. I powiem szczerze,że jestem bardzo z niego zadowolona. Nie jest to może żel  dla osób z widocznymi zmarszczkami bo nie do tego jest przygotowany. Jest bardzo lekki,świetnie nawilża okolice oczu.Stosuje go głównie wieczorem. Rano gdy się budzę moje oczy są wypoczęte i nawilżone. Zmniejszają się opuchnięcia i zasinienia.

A WY POLECACIE!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz