piątek, 25 kwietnia 2014

Essie 27 watermelon

Witajcie moje drogie dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym postem tym razem dorzucę parę słów na temat lakierów do paznokci firmy Essie. Już dawno o nich słyszałam wiele dobrego,że są dobrze napigmentowane,długo się trzymają i maja szeroką gamę kolorów przepięknych. Jednak zawsze mi było nie po drodze do ich wypróbowania bo przyznam się szczeże,że za często swoich pazurków kiedyś nie malowałam bo w byłych pracach nie mogłam po prostu mieć nawet odzywki nałożonej.Teraz gdy zmieniłam pracę mogę malować paznokcie JUPI!
I w salonie w którym pracuję jest kilka buteleczek lakierów Essie.I powiem wam,że po prostu przepadłam zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia a raczej od pierwszego użycia.
A wszczególności w tym poniżej:
Ogromna gama kolorów, lakiery niezwykle trwałe, błyszczące, nie odpryskują, nie matowieją, nie zmieniają koloru. 
Za 15 ml zapłacimy około 35 zł, trochę sporo,ale naprawdę warto.

To jest nr 27 i nazywa się Watermelon

Lakier ten ma odpowiednią konsystencję: ani za rzadką ani za gęstą w związku z czym bardzo dobrze rozprowadza się na płytce paznokcia, nie zalewając przy tym skórek. Lakier dobrze kryje, choć aby uzyskać zadowolające krycie musiałam nałożyć 2 warstwy.
I powiem jeszcze raz to co napisałam na początku lakier nie odpryskuje,długo się trzyma pięknie błyszczy i jest cudowny;-)


Mi ten lakier bardzo się spodobał i uważam ,że jest idealny na lato. Paznokcie aż krzyczą,żeby je zabrać gdzieć na spacerek:-)

A wy macie używacie.Jakie kolory polecacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz